چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

سبزوار - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سبزوار گفت: با هدف تامین عدالت آموزشی بانک محتوای آموزشی و مجازی درس‌های دوره ابتدایی در این شهرستان ایجاد شد.

خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به آثار سوء کووید -19 بر خدمات جاری سلامت بویژه در خدمات افراد HIV گفت: هنوز 1.5 درصد مبتلایان ایدز از بیماری خود اطلاع ندارند.

خبرگزاری ایسنا

سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان مسائل مالی و عدم استقبال اسپانسرها برای سرمایه گذاری در لیگ برتر والیبال ناشنوایان را به عنوان دو عامل اصلی تضعیف جایگاه و ساختار این رشته عنوان کرد.

خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - تهران - هشتمین مرحله از طرح ظفر امروز سه شنبه با کشف بیش از یک تن مواد مخدر و لباس عروس آغشته به شیشه در تهران برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

یکی از اصلی ترین موضوعاتی که رسانه‌های جهان در روزهای اخیر مورد توجه قرار داده اند، ترور شهید محسن فخری‌زاده است. برخی از رسانه ها با نگاهی تحلیلی به این حادثه ترویستی، تاثیر آن را بر روابط بین الملل کشورها، مورد بررسی قرار داده اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یکی از مهمترین کارکرد‌های جشنواره‌ها کشف استعداد است، برگزارکنندگان این رویداد‌های جذاب و پرمخاطب معمولند مفتخرند که فیلم کارگردانی را برای نخستین بار اکران کرده یا او را از میان انبوه استعداد‌هایی که در جهان وجود داشته کشف کرده‌اند. برگزاری سیزده دوره از جشنواره «سینماحقیقت» نشان می‌دهد که مهمترین جشنواره سینمای مستند ایران در همه ادوار محل بروز...

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - مسئول برنامه کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: سه واحد قلیان سرا (عرضه قلیان) در منطقه سر گذر شهر همدان به علت بی توجهی در اجرای محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی و فعالیت و پذیرش مشتری پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - اجرای طرح جامع محدودیت‌های کرونایی، سیمای بسیاری از شهرها و حتی سبک زندگی شهروندان را تغییر داده بطوریکه همراهی مردم برای قطع زنجیره شیوع کرونا، موجب شده تا مشاغل غیر ضرور از فعالیت های روزمره اجتناب و ترددها در سطح شهرها و جاده های سراسر کشور بطور چشمگیر کاهش یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان که به لیگ کویت پیوسته گفت: تفاوت دستمزد تیم‌های ایرانی با تیم‌های کویتی خیلی زیاد است. باید پنج سال در لیگ ایران بازی می‌کردم تا چنین دستمزدی را دریافت کنم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان با استفاده از هوش مصنوعی موفق شدند چالش علمی «تاشدگی پروتئین» را پس از 50 سال حل کنند؛ حل این چالش می‌تواند تحقیقات پزشکی را متحول سازد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه دورود گفت: سران طوایف با استفاده از نفوذ کلام خود مردم را به پرهیز از برگزاری مراسم عزا و شادی توصیه و نسبت به خطر کرونا آگاه کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با توجه به خطر انتقال بیماری، حضور همراهان بیمار در همه بخش های بیمارستانی ممنوع است و باید از ظرفیت بهیاران، پرستاران و نیروهای داوطلب کمک بهیار برای تغذیه، مراقبت و انتقال بیماران بیشتر استفاده شود.

خبرگزاری ایسنا

کمیته ملی المپیک ضمن تجلیل از دو پیشکسوت جودو ایران، نخستین دان 9 جودو را به آنها تقدیم کرد.

خبرگزاری ایسنا

هفته پژوهش امسال از تاریخ 22 تا 28 آذر ماه برگزار می شود.