چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صدراعظم آلمان با اشاره به هدف‌گذاری اتحادیه اروپا برای کاهش گازهای گلخانه‌ای گفت، اتحادیه اروپا نباید صنعت خود را در مقابل تحولی غیرقابل مدیریت قرار دهد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: یک‌هزار و 476 شهروند مشکوک به کرونا با اجرای طرح محله محور شناسایی شده اند و مراحل قرنطینه در منزل را طی می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - رییس جدید هیات والیبال شیراز اعلام کرد: در حالی که همه هیات‌های ورزشی خانه ویژه خود را دارند، خانه والیبال شیراز به بخش خصوصی واگذار شده و در اختیار هیات نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با وجود نارنجی بودن شرایط شیوع ویروس کرونا در ورامین و عدم اجرای طرح تعطیلی ادارات و نهادها در این شهرستان، برخی از شعب بانک‌ها بدون هماهنگی با مجموعه فرمانداری ورامین اقدام به تعطیلی و روزبندی فعالیت خود کردند که این امر مشکلاتی را برای مردم به همراه آورده‌است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: بیش از 2 هزار و 800 موتورسیکلت در پارکینگ‌های استان توقیف هستند که بخش قابل توجهی می‌توانند از طرح ترخیص استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو فراکسیون دانش‌بنیان مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از ادارات و ارگان‌ها، بودجه‌های مختلفی دارند که مجلس باید از طریق قانونگذاری هدفمند این ادارات را مکلف کند که بخشی از این منابع را نیز به شرکت‌های خلاق اختصاص دهند.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - سفیر جمهوری آذربایجان در ایران گفت: دیدگاه مثبت مقامات ارشد گمرک جمهوری اسلامی ایران به تقویت همه‌جانبه روابط تجاری دو کشور، بسیار ارزشمند است و توسعه خدمات گمرکی و حمایت از فعالان و بازرگانان، سبب تقویت مراودات اقتصادی در مرز آستارا می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس‌جمهور گفت: دشمنان از آرامش و روند بهبود اقتصاد ایران عصبانی هستند و می‌خواهند در این چند هفته امواج منفی به اقتصاد بفرستند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس اداره دامپزشکی گنبدکاووس درشرق استان گلستان گفت: مرحله دوم مایه‌کوبی (واکسیناسیون) 360 هزار قطعه طیور بومی در روستاهای این شهرستان علیه بیماری نیوکاسل طی یک ماه گذشته به صورت رایگان انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - سرپرست کانون معلولان توانا گفت: قانون جامع حمایت از حقوق معلولان هنوز در خیلی از حوزه ها به طور کامل اجرا نشده و این مساله مشکلات زیادی را برای این قشر به دنبال داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش ها حاکی است به دلیل رکود اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، نرخ بیکاری در ژاپن به 3.1 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری مهر

مراسم اهدا «دان 9» جودو به دو پیشکسوت این رشته ورزشی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: سفر دریایی بومیان منطقه منوطه به انجام مراحل احراز هویت بوده و لازمه سفر افراد غیر بومی به جزیره های استان احراز شرایط سفر (ارائه ماموریت اداری - انجام امور قضایی - اموردانشگاهی و غیره) است.

خبرگزاری ایسنا

معاون توسعه و پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور درباره عملکرد مراکز گذری کاهش آسیب اظهار کرد: جمعیت تحت پوشش در 6 ماهه اول سال 99 در این مراکز 17 هزار و 482 نفر بوده است.

خبرگزاری ایسنا

قوانین سفر به تایلند برای شهروندان ایرانی اعلام شد. دولت تایلند قوانین پرشمار و سختی را برای سفر اتباع خارجی به این کشور به اجرا گذاشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ ایرنا_ رییس دپارتمان مطالعات اسلامی دانشگاه ارسطوی یونان در دیدار مجازی رایزن فرهنگی کشورمان در این کشور یکی از علل اصلی استقبال خوب یونانیان از زبان فارسی را در این کشور روابط عمیق فرهنگی ناشی از تعاملات تاریخی دو کشور دانست.