چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

فوق تخصص بیماری‌های عفونی بیمارستان لقمان حکیم با اشاره به همه گیری وسیع کرونا در دنیا گفت: تغییری در چهره کرونا از نظر بالینی رخ نداده و همچنان کرونا یک بیماری تنفسی و با علائم تنفسی است که در کنار آن احتمال بروز علامت‌های ثانویه‌ای همانند از دست دادن حس بویایی و چشایی، بدن درد، سردرد و یا علامت‌های گوارشی نیز وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین گفت: با وجود اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها به منظور مقابله با شیوع بیشتر کرونا همچنان تجمعات خانگی و شب نشینی‌ها در روستاهای استان ادامه دارد و باید برای آن چاره اندیشی کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شهرستان‌های تابعه این دانشگاه 80 درصد و در شهر مشهد 70 درصد افزایش یافته است که نسبت به دوره قبل از آغاز آذر ماه امسال رشد 20 درصدی داشته است.

خبرگزاری مهر

مرکز آمار گزارش داد: قیمت زمین در تابستان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 86.5 درصد رشد کرده و تعداد معاملات نیز 92.2 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - رییس اداره اوقاف و امور خیریه لامرد گفت: همزمان با اجرای طرح بزرگ شهید سلیمانی 105 عدد بخاری و آبگرمکن در شهرستان لامرد بین نیازمندان توزیع شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه بچه‌های آسمان به مناسبت روز جهانی معلولان به مدت یک هفته برنامه‌های متنوعی در آسایشگاه‌های این مرکز برگزار می‌گردد. داریوش شکیبی مدیرعامل موسسه خیریه بچه‌های آسمان در این خصوص گفت: سوم سپتامبر روز جهانی معلولان از طرف سازمان ملل متحد با هدف ارتقاء و رشد اذهان عمومی درباره مسائل مربوط به معلولیت‌های مختلف و افزایش...

خبرگزاری ایسنا

سی چهارمین جلسه کمیته دائمی احزاب آسیایی (آی کپ) با حضور نماینده حزب موتلفه اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران گفت که سخت‌گیری بانک‌ها در اخذ وثیقه برای پرداخت تسهیلات، اجرای طرح مسکن محرومان را در این استان کند کرده است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی قم از مرگ 8 بیمار کرونایی دیگر طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

خبرگزاری میزان

معاون درمان وزارت بهداشت در نامه‌ای به معاونین درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، ضمن تاکید بر جلوگیری از حضور همراهان بیمار در تمامی بخش‌های بیمارستانی به منظور پوشش خدمات رفاهی و شخصی بیماران، تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: بزرگترین فرصت جمهوری اسلامی و هر نظامی برای ساختن آینده نظام تعلیم و تربیت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش پاکدشت گفت: پاکدشت به دلیل نزدیکی به پایتخت و برخورداری از فرصت‌های شغلی پایدار، همواره مهاجرپذیر بوده که این امر باعث می‌شود تا سالانه 5 هزار نفر به جمعیت دانش‌آموزی شهرستان افزوده شود.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در حکمی فریبا نظری پورکیایی را به سمت رئیس کارگروه خانواده این قرارگاه منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

معاون شهردار تهران به تشریح برنامه های معاونت حمل و نقل ترافیک به منظور کاهش گازهای گلخانه ای پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - دبیر ستاد برگزاری هفته پژوهش استان از برگزاری جشنواره تجلیل از پژوهشگران استان در تاریخ 18 آذرماه، بصورت مجازی در دانشگاه قم خبر داد.