چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: 88 خدمت شهرداری در سازمان‌های مختلف به شهروندان به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام می‌شود که شهروندان می‌توانند از این ظرفیت برای استفاده از خدمات بدون حضور در مناطق مختلف و سازمان‌ها بهره ببرند.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام شناسایی 13هزار و 881 مورد جدید کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته گفت: خوشبختانه تا کنون بیش از 677 تن از بیماران بهبود یافته اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 382 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید19 در کشور به 48 هزار و 628 نفر رسید و 27 استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان _ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با افزوده شدن 204 نفر دیگر به کرونا در24 ساعت گذشته در سیستان‌وبلوچستان شمار مبتلایان به این ویروس به 23 هزار و 700 نفر در این استان افزایش یافت.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل دفتر صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صنعت، معدن و تجارت از افزایش ظرفیت تولیدات داخلی مواد اولیه تولید ماسک بهداشتی درمانی در کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در روزهای 27 تا 30 آذرماه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: نیازهای مردم برای تهیه البسه اسلامی باید برآورده و در تولید این گونه لباس‌ها به خلاقیت و هنر توجه شود.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - رئیس جمهوری عراق خواهان کاهش سطح تنش‌ها در منطقه و همیاری بین المللی در تداوم جنگ علیه تروریسم شد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان بوشهر گفت: رصد سلامت مسافران در پایانه‌های این استان بصورت مداوم از طریق این سامانه استعلام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی گرمسار با اشاره به آغاز برداشت پنبه از مزارع این شهرستان گفت: محصول امسال چهار هزار و 500 تن وش پنبه پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از راه اندازی 100 هزار شغل برای مددجویان این نهاد از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مینو محرز به مناسبت اول دسامبر روز جهانی ایدز در برنامه تهران کلینیک رادیو تهران اظهار امیدواری کرد تا همه دوش به دوش هم در کنار کرونا سعی کنند HIV را هم کنترل کنند. عضو علمی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به ساخت واکسن کرونای شهید فخری زاده که در فاز انسانی قرار دارد اظهار داشت: بهترین راه پیشگیری استفاده از واکسن‌های موجود است. واکسن شرکت فایزر...

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فوق تخصص بیماری‌های کلیه (نفرولوژی) با بیان اینکه خطر بروز علایم شدیدتر در بیماران کلیوی، در صورت ابتلا به ویروس کرونا بیشتر است، گفت: بیماران کلیوی هم مانند دیگر افرادی که بیماری مزمن و شدید دارند، در برابر بیماری‌های عفونی نظیر کووید 19 بیشتر در معرض خطر هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان سوئدی و انگلیسی راهکار جدیدی را ابداع کردند که بر اساس آن می‌توانند ابتلا به آلزایمر را با یک آزمایش خون پیش‌بینی کنند.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: ساعت 24 امشب آخرین مهلت ثبت نام سرپرستان خانوار برای دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ تاکید کرد: دولت‌های سراسر جهان باید با "اخبار جعلی" پیرامون واکسن کووید 19 که به "یک بیماری همه‌گیر دوم" تبدیل شده، مبارزه کنند.