چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - 187 مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر یکشنبه تا ظهر دوشنبه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید 19 در این استان از ابتدا تا به امروز به 18 هزار و 446 نفر رسید.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - در حالی که فوتی های ناشی از کرونا، طی نیمه آبان امسال از 2 هزار نفر عبور کرده بود، رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: فوتی های ناشی از کووید 19 در استان به 2 هزار و 887 نفر رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس امور مساجد شهرستان ورامین گفت: به منظور کمک به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و شناسایی بیماران، مساجد شهرستان ورامین به تجهیزات شناسایی بیماران کرونایی مجهز شدند.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - فرماندار بندر مرزی آستارا گفت: چهار هزار و 500 نفر در قالب هزار و 250 خانوار در این شهرستان، به منظور پیشگیری از شیوع کرونا غربالگری شدند و اجرای این طرح ادامه دارد.

خبرگزاری مهر

رئیس دوره‌ای اوپک گفت: پیش‌بینی می‌شود تقاضای نفت در سال آینده نیز همچنان روند نزولی داشته باشد، این رقم 9 میلیون بشکه اعلام شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل موسسه آینده پژوهی جهان اسلام با اشاره به جایگاه ایران در ترانزیت منطقه‌ای و بین‌المللی گفت: ایران مهمترین نقش را در حلقه اتصال کریدورهای شمال - جنوب و شمال - غرب داراست.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران از تمدید اعتبار دفترچه های بیمه شدگان این سازمان تا اول فروردین ماه 1400 به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تشکل‌های غیردولتی معلولان استان فارس ابراز کرد: روز جهانی معلولان زمانی برای بیان مطالبات این قشر است و بحران کرونا نباید بر این روز سایه افکند.

خبرگزاری ایسنا

یکصدوهشتادمین نشست سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) دقایقی پیش با حضور وزیران نفت و انرژی این سازمان از طریق ویدئوکنفرانس آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا

سرمربی تیم فوتبال نساجی که تیمش در جایگاه هفتم لیگ برتر است، با کنایه از صدرنشینی تیمش ابراز خوشحالی کرد.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن 10 آذر ماه (روز ملی مجلس) خواستار جبران کمبود اعتبارات حوزه سلامت و افزایش اختیارات دانشگاه‌های علوم پزشکی شد.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین‌دژ گفت: 14 واحد صنفی متخلف در راستای اعمال محدودیت‌های جدید کرونا در این شهرستان پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین، همراهی و همکاری مردم در کنترل ویروس کرونا را حایز اهمیت برشمرد و گفت: مدیریت روانی جامعه به خصوص در حوزه بازار باید تحت هر شرایطی حفظ شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگر ارتباطات گفت: رسانه‌ها توانستند در دوران کرونا ارتباطات سلامت یعنی پیوند بین سلامت و رسانه را محقق کنند، مقوله‌ای که به صورت مصداقی قبلا محقق نشده بود و در آینده ایران و جهان شاهد شکوفایی آن خواهد بود.