چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

در این بخش خبری از برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید محسن فخری زاده در تهران تا فروش ماسک های لاکچری یک میلیون ینی در ژاپن با خبر خواهید شد. ببنید، بشنوید و نشر دهید

خبرگزاری ایسنا

یکی از از قربانیان حمله شیمیایی صدام به سردشت در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار محاکمه عاملان اصلی این جنایت هولناک و دیگر جنایت های مشابه شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: بیش از 80 درصد از اصناف مشهد در اجرای طرح محدودیت‌های 2 هفته‌ای برای مقابله با کرونا همکاری خوبی داشته‌اند.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: انعقاد قرداد بیمه اختیاری از امروز دوشنبه به صورت غیرحضوری انجام می شود.

خبرگزاری ایرنا

لارستان - ایرنا - رئیس بیمارستان امام رضا (ع) شهر لار گفت: 17 نوزاد دختر و پسر در روز رند تقویمی (99.9.9) در این بیمارستان متولد شدند که بررسی‌ها نشان‌دهنده روال علمی و انجام نشدن تخلف در این زمینه است.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - دبیر ستاد مبارزه با کرونا دراستان بوشهر گفت: در حال حاضر 127 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های این استان بستری هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، درحالی که تولیدکنندگان نفت در مورد آینده توافق کاهش تولید بحث و گفتگو می‌کنند، سخنگوی کرملین امروز اعلام کرد اختلافات شدید همانند آنچه در اوایل سال 2020 وجود داشت، میان روسیه و اوپک وجود ندارد. به گزارش رویترز، مذاکرات نفتی در مارس 2020، زمانی که روسیه و عربستان بر سر حجم کاهش تولید توافق نکردند، از هم فروپاشید. اما در نهایت در ماه آوریل به نتیجه...

خبرگزاری ایسنا

مربی سپاهان می‌گوید تیمش با فرم ایده‌آلی که باید داشته باشد، فاصله دارد و باید فوتبال بهتری ارائه دهد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت که تیمش برای ارائه بازی جذاب برابر نساجی مازندران در قائمشهر در چارچوب مسابقات هفته چهارم لیگ برتر به میدان می‌رود.

خبرگزاری ایسنا

اولین جلسه آمادگی برای حمل و انتقال و نگهداری واکسن کووید -19 به کشور در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

رشت - عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس برای ثبات اقتصادی و کاهش مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، گفت: مجلس یازدهم اهتمام ویژه‌ای برای حسن اجرای قوانین دارد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - سرمربی نساجی مازندران گفت که تیمش صرفا به برد برابر نفت مسجدسلیمان در هفته مسابقات چهارم لیگ‌برتر فوتبال کشور فکر می‌کند و حاشیه‌ها را کنار گذاشته است.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - 187 مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر یکشنبه تا ظهر دوشنبه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید 19 در این استان از ابتدا تا به امروز به 18 هزار و 446 نفر رسید.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - در حالی که فوتی های ناشی از کرونا، طی نیمه آبان امسال از 2 هزار نفر عبور کرده بود، رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: فوتی های ناشی از کووید 19 در استان به 2 هزار و 887 نفر رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس امور مساجد شهرستان ورامین گفت: به منظور کمک به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و شناسایی بیماران، مساجد شهرستان ورامین به تجهیزات شناسایی بیماران کرونایی مجهز شدند.