سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - اگر چه گرانی و تورم افسار گسیخته کالا و خدمات این روزها قدرت خرید را کاهش داده اما مردم از مسوولان انتظار دارند بخشی از گرانی‌ها که ناشی از بی ثباتی بازار داخلی است. با مدیریت جدی و نظارت دقیق کنترل و مهار کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دارنده سهمیه پارالمپیک توکیو گفت: به صورت انفرادی از خرداد ماه تمریناتم را آغاز کردم و در حال حاضر از روند و میزان آمادگیم راضی هستم.

خبرگزاری ایسنا

دبیر علمی هفتمین کنگره بین‌المللی زخم و ترمیم بافت گفت: این کنگره توانسته دانش زیادی در حوزه زخم و ترمیم بافت در رشته‌های مختلف ارائه کند. همچنین برقراری پل ارتباطی بین علوم پایه و علوم بالینی، همواره یکی از اهداف اصلی برگزاری این کنگره بوده و معتقدم در این زمینه موفق عمل کرده‌ایم.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف البرز با بیان اینکه طرح های ضربتی برای تامین گوشت مرغ با قیمت متعادل در استان اجرایی شده است، گفت: بازار گوشت مرغ در این استان به سمت اشباع و تعدیل قیمت است.

خبرگزاری ایسنا

عبدالحی شماسی هم مانند بسیاری از نویسندگان دیگر مشغول نوشتن درباره کروناست ولی تاکید می‌کند نباید شتاب‌زده به این موضوع پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه 92 درصد فعالان گردشگری متقاضی دریافت تسهیلات کرونایی موفق به دریافت شده اند، گفت: با پرداخت این تسهیلات، اشتغال یک هزار و 945 نفر در استان در این حوزه تثبیت شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در هفته اول اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی و ممنوعیت تردد (اول تا هفتم آذر)، رفت و آمد خودروها در جاده‌های این استان 39 درصد کاهش یافت.

خبرگزاری تسنیم

دبیر اجرایی طرح شهید سلیمانی در تهران ضمن تشریح جزئیات اجرای این طرح در پایتخت گفت: تمرکز ما در طرح شهید سلیمانی بر بحث پیشگیری از کروناست و این طرح شامل سه فاز اصلی مراقبت، حمایت و نظارت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون قایقرانی گفت: هدف از برگزاری وبینار بین‌المللی «روئینگ برای آسیا»، ارتقا دانش مدیران و مربیان داخلی و نزدیک کردن کشورهای غرب آسیا به چین و کره‌جنوبی بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: چند کار عملیاتی در ارتباط با کرونا با جدیت پیگیری می‌شود که افزایش تعداد تست‌های کرونا و انجام آن به صورت گسترده مورد توجه قرار گرفته است و برای پیشبرد بهتر این برنامه مهم مشکلات احتمالی آن برطرف می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - کتابفروشی‌های آذربایجان‌غربی نیز نظیر دیگر بخش های اقتصادی و فرهنگی، دچار عواقب شیوع کرونا طی 9 ماه گذشته بوده اند و همچنان با گرفتاری‌های این ویروس دست به گریبان هستند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیر کلینیک‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تعرفه خدمات این کلینیک‌ها «یک دهم» بخش خصوصی است، گفت: فقط در سال گذشته به بیش از 520 هزار بیمار غرب کشور در مراکز ویژه مستقل استان خدمت‌رسانی شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه سه هزار و 700 مددجو مشمول اجرای طرح پایش و غربالگری زندانیان می‌شوند، گفت: در حال حاضر کاربرگ شماره یک مربوطه از سوی سه هزار و 245 زندانی تنظیم و جمع آوری شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با وجود پیامدهای سنگین اجتماعی، اقتصادی و انسانی کرونا در تمام جهان، اما این همه‌گیری باعث تقویت برخی بخش‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، داروسازی، تجربه های جدید دورکاری، آموزش مجازی و... شده که می‌توان از تجربیات و آموزه‌های اساسی برآمده از آن در بهبود اوضاع جهانی استفاده کرد.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - با گذشت بیش از 16 سال از جنگ آمریکا علیه عراق، هر از گاهی گوشه هایی از آثار و پیامدهای مخرب ناشی از این جنگ و کشتار خاموش و تدریجی شهروندان عراقی نمایان می شود.