سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

رئیس آزمایشگاه‌های مرجع کشوری آنفلوآنزا با اشاره به اخبار منتشر شده درخصوص مشاهده آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در بخش‌هایی از کشور، گفت: ویروس آنفلوآنزای میان پرندگان هنوز به انسان‌ها سرایت نکرده است، ویروس در صورتی می‌تواند به انسان منتقل شود که تغییراتی در آن به وجود آید.

خبرگزاری ایسنا

سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا معتقد است با اینکه ورزش در بسیاری از کشورها به روال عادی خود برگشته اما برنامه فوتسال ایران مشخص نیست و این موضوع یک بی‌مهری در حق این رشته محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

با شیوع کرونا و تعطیلی فعالیت های حضوری دانشگاه‌ها، مجموعه آموزش عالی کشور به استفاده از آموزش مجازی روی آورد. با توجه به نوظهور بودن این پدیده، در ابتدای این راه نقایص و کاستی‌هایی وجود داشت که در حال حاضر برخی از آن‌ها رفع شده‌اند و برخی دیگر همچنان خودنمایی می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

کسب و کار خانوادگی ثروتمندترین فرد آسیا حدود 90 میلیارد دلار در سال سودآوری دارد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی جمعیت هلال احمر جزئیات طرح ناظران سلامت که با همکاری وزارت بهداشت و در راستای مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری اجرا می‌شود را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا

ایجاد نظام چندلایه تامین اجتماعی و اجرای کامل قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین‌اجتماعی از جمله دغدغه ها و مطالباتی است که در سال های گذشته به طور کامل محقق نشده است. آنطور که وزیر رفاه اخیرا اعلام کرده، قرار است در راستای عمل به فرامین رهبری، برنامه عمل «ایجاد نظام متمرکز تامین اجتماعی برای آحاد مردم» در راستای حمایت از اقشار ضعیف جامعه تهیه شود که به نظر می رسد اهداف پیش روی استقرار...

خبرگزاری ایسنا

در حالی که آمار فوتی‌های کروناویروس در اروپا از رقم 400 هزار نفر فراتر رفته، برخی از کشورهای این منطقه اقدام به بازگشایی فروشگاه‌ها برای تعطیلات کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

معاون صندوق رفاه دانشجویان با تاکید بر اینکه 10 درصد دانشجویان گوشی اندروید دسترسی ندارند، گفت: صندوق رفاه به تمامی دانشجویانی که این امکانات را نداشته باشند وام کمک هزینه خرید گوشی یا تبلت تا سقف 5 میلیون تومان پرداخت می کند.

خبرگزاری ایسنا

بانوی رکابزن لژیونر ایران گفت: کرونا تا حدودی جلوی پیشرفت من را گرفت اما اهداف بزرگی دارم و نمی گذارم هیچ چیزی باعث بی‌انگیزگی ام شود.

خبرگزاری ایسنا

علی رهبری با تقسیم بندی اهالی موسیقی به گروه های مختلف به لحاظ کسب درآمد، تاکید کرد، گروه پردرآمدها که با آمدن کرونا، صرفا درآمدشان پایین آمده است، حق گله و شکایت از این وضعیت را ندارند؛ چراکه این روزها کرونا بسیاری از صنوف را کاملا ورشکست کرده است.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس اعلام جهانی، کارآزماییهای بالینی واکسن دکتر شاهین برنده جایزه مصطفی (ص) در فاز انسانی بر روی 43 هزارداوطلب، انجام و اثربخشی این واکسن مشاهده شده است و از آنجایی که این واکسن ایمنی 90 درصدی در بدن در برابر این ویروس ایجاد می‌کند، از این رو رعایت پروتکل‌های بهداشتی به عنوان یک اصل پیشگیرانه باید مورد توجه قرار گیرد، ضمن آنکه همه واکسن‌ها مانند واکسن ضد کرونا در بدن به صورت 100...

خبرگزاری ایسنا

پس از گذشت ده روز از اجرای محدودیت های بزرگ کرونایی مردم و اصناف مختلف قم در خصوص اثرگذاری محدودیت ها نظرات مختلفی دارند.

خبرگزاری ایسنا

زندگی هنوز برای کرونا در اردبیل جریان دارد و با وجود گذشت یک هفته از محدودیت های شدیدتر تردد و تعطیلی اصناف، نوک پیکان شیوع کرونا در استانی که چهره زمستانی به خود گرفته به سمت بالا پیش می رود و حالا با این شرایط ظرفیت تخت های بیمارستانی اردبیل تکمیل شده و یا در حال تکمیل شدن است و هر روز که می گذرد هم بر تعداد مبتلایان به این بیماری اضافه می شود و هم بر تعداد جانباختگان ناشی از این...

خبرگزاری ایسنا

این روزها صدای ناقوس مرگ بلند شده است و گویا تصمیم به خاموشی هم ندارد. آمار تعداد جانباختگان و هر روز شنیدن خبر درگذشت انسان‌ها که نام چهره‌ها و مفاخر نیز در میانشان بسیار به چشم می‌خورد، متاسفانه بخشی از زندگی‌مان شده است. شاید بار سنگین این روزگار بر دوش کسانی که این خبرهای ناگوار را اعلام می‌کنند، بیشتر سنگینی می‌کند؛ خبرنگارانی که دیگر از اعلام خبرهای ناخوش خسته شده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

پیامک سازمان حج و زیارت، زائران حج 98 را در هفته تعطیل و حساس کرونا، راهی بانک‌ها کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک مرکزی عربستان سعودی اعلام کرد که دارایی‌های ارزی این کشور 977 میلیون دلار کاهش یافته است.