سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به اقدامات کمیسیون متبوع خود گفت که قرار است با تصویب قانون مهریه در این کمیسیون جوانان زیادی از زندان آزاد شوند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز نوآوری توسعه تعاون کردستان با بیان اینکه تسهیل در شکل گیری شرکت‌های خلاق، نوآور و دانش بنیان از خدمات اصلی ما دراین مراکز به شمار می آید اعلام کرد که تبدیل تعاونی های سنتی به مدرن در مراکزنوآوری و توسعه تعاون و افزایش بهره وری از اهداف اصلی ماست.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا_ اصفهان - حجت‌الله نجف‌پور بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و رادیو، عصر روز یکشنبه بر اثر ابتلا به بیماری کوئید - 19 در بیمارستان الزهرای اصفهان درگذشت.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - رییس پلیس راه کرمانشاه گفت: 674 دستگاه خودرو از ابتدای آغاز طرح ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در استان (اول آذر) تاکنون جریمه و اعمال قانون شد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - 123 مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر شنبه تا ظهر امروز یکشنبه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید 19 در این استان از ابتدا تا به امروز به 18 هزار و 259 نفر رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی لایحه بودجه سال 1400 در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت به ریاست معاون اول رییس جمهوری ادامه یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - باشگاه «الاسیر» فلسطین با انتشار بیانیه‌ای نسبت به وضعیت وخیم زندانیان بیمار دربند رژیم اشغالگر صهیونیست هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا

در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت، بررسی لایحه بودجه سال 1400 کل کشور در دستور کار قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران گفت: از آنجا که صنایع کوچک عمدتا از تسهیلات بانکی محروم هستند دولت شرایط ورود این صنایع به فرابورس را تسهیل کند.

خبرگزاری مهر

در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت، بررسی لایحه بودجه سال 1400 کل کشور در دستور کار قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه خط قرمز این نهاد عدم پذیرش همه بی‌خانمان‌ها با هر شرایطی در گرمخانه‌هاست، گفت: پذیرش نکردن مددجو در این مراکز در طول شبانه روز هیچ توجیهی ندارد.

خبرگزاری ایسنا

در اختتامیه چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان از 12 ایده برتر در حوزه علوم پایه و 4 تیم برتر در بخش کسب و کار تقدیر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آ. ث میلان با شکست 2 بر صفر فیورنتینا هم جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کرد و هم حریفش را به چهارمین بازی بدون برد و گل زده در لیگ رساند.

خبرگزاری مهر

نخستین روز از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان با برگزاری تنها یک دیدار آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «حجت‌الله نجف‌پور» هنرمند و بازیگر پیشکسوت رادیو و تلویزیون و سینما در 69 سالگی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

خبرگزاری تسنیم

کارگردان مستند «کرونا و جم‌جم» می‌گوید: فعالیت‌های رسانه ملی برای آموزش، سرگرمی و خبرررسانی به مردم در دوران کرونا را در فیلمی مستند بازنمایی کرده است.