سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات یزد با اشاره به ابلاغیه ستاد مبارزه با ویروس کرونا و مصوبه کارگروه استان گفت: سامانه نوبت دهی آنلاین (برخط) در دفاتر پیشخوان دولت برای خدمات دهی به شهروندان راه اندازی شد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اراک گفت: 31 هزار و 446 نفر در استان مرکزی از زمان شیوع بیماری تاکنون به کووید 19 مبتلا شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به بیشترشدن سه درصدی بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان طی روزهای اخیر گفت که روند افزایش مبتلایان به این بیماری در گلستان نگران‌کننده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس پیشگیری ناجا از بکارگیری بیش از 19 هزار نفر از کارکنان این پلیس در سطح کشور، اعم از کلانتری، پاسگاه و یگان امداد و راه اندازی حدود 3 هزار ایستگاه ایست و کنترل در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: حاکمان آمریکا در حالی در همه گیری کرونا، مانع ارسال یک ماسک ساده به ایران شدند که ما با اتکاء به داخل اکنون ماسک و تجهیزات لازم را صادر هم می‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - فرماندار میانه اعلام کرد: پنج دستگاه اکسیژن ساز سیار در جهت کمک به بیماران کرونایی توسط خیران شهرستان تهیه شده و امروز تحویل بیمارستان می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با بیان اینکه آیین‌نامه فعالیت فعالان حوزه طب سنتی و فروش گیاهان تدوین شده و مراحل نهایی خود را می‌گذراند و به زودی ابلاغ می‌شود، گفت: مسیر بررسی اثربخشی داروی امام کاظم (ع) بسته نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «منصوره کرمی» همسر شهید «مسعود علی‌محمدی» به بهانه شهادت «محسن فخری‌زاده» و داغدارشدن دوباره خانواده شهدای هسته‌ای، مهمان یکشنبه (9 آذر) مهمان برنامه «دست در دست» می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: خیران استان با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند استان 650 میلیون ریال در قالب پویش پازل همدلی کمک کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ثبت نام چهاردهمین دوره آزمون ملی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور آغاز شد.

خبرگزاری مهر

شهردار پایتخت با اشاره به اهمیت تاب آوری در برابر تغییرات اقلیمی گفت: با توسعه فضای سبز، نوسازی حمل و نقل عمومی و سایر اقدامات محیط زیستی به دنبال کاهش اثرات تغییرات اقلیمی در تهران هستیم.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در پیامی ضمن تسلیت شهادت دکتر محسن فخری زاده گفت: تلاش شهید فخری زاده و مجموعه سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع برای ساخت واکسن کرونا بی سرانجام نماند و با تلاش شبانه روزی وی و همکارانش این پروژه هم اکنون به مرحله آزمایشات انسانی رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - رئیس دادگستری میاندوآب گفت: 2 اتاق دادرسی الکترونیکی با هدف جلوگیری از کاهش مراجعه زندانیان به شعب دادسرا و دادگستری و جلوگیری از شیوع کرونا در زندان این شهرستان راه‌اندازی شد.

خبرگزاری ایسنا

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 144 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت امور خارجه کوبا امروز با احضار کاردار آمریکا، تاکید کرد که به این دولت و به هیچ دولت دیگری اجازه دخالت در امور داخلی این کشور را نمی‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - بارش‌های مستمر پاییزی که از بامداد امروز یکشنبه دربسیاری از مناطق لرستان آغاز شده است در خرم‌آباد موجب آبگرفتگی معابر این شهر و اختلال در تردد خودروها شد.