سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - سرپرست اداره بهزیستی گنبدکاووس درشرق استان گلستان گفت: با پرداخت 6 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه از ابتدای سال 98 تا الان، زمینه اشتغال 174 معلول در این شهرستان مرزی فراهم شد.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - جمعی از کارکنان و سربازان پایگاه نیروی دریایی ارتش در بندر مرزی آستارا، برای رفع نیاز بیماران در ایام کرونا، 30 واحد خون اهدا کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر حفاظت منافع ایران در مصر روز یکشنبه در بیانیه‌ای با اشاره به نقش جدی رژیم اسرائیل در ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته ای و دفاعی ایران، این اقدام را یک تروریسم سازمان‌یافته و دولتی توصیف کرد که هدفش برهم زدن صلح و ثبات در منطقه و افزایش تنش در آن بوده است.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: اصناف استان در رعایت محدودیت‌های کرونایی و همراهی با ستاد پیشگیری و مقابله با این ویروس نمره عالی گرفتند و عملکردی قابل ستایش از خود نشان دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک تهیه‌کننده تلویزیون گفت: برنامه‌سازان و تهیه‌کنندگان مورد توجه قرار نمی‌گیرند آن هم در صورتی که این رده‌های شغلی مانند کادر درمان (که این روزها بسیار زحمت می‌کشند)، دائما بر سر برنامه بوده و مجبورند که به برنامه‌سازی و تولید خود ادامه دهند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: عملکرد شهرستان‌ها در پایان هفته دوم ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های 2 هفته‌ای مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و مدیران موفق برجسته خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

با شما خواهیم بود دربخش خبری «هفت عصر» از واریز یک هزار میلیارد تومانی صندوق توسعه ملی به حساب بورس تا زباله گردی یک گله فیل در سریلانکا

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از اختصاص سه دستگاه کامیون و 12 فروند قایق از سازمان مرکزی، برای استفاده امدادگران در بحران‌ها و حوادث خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

دفتر حفاظت منافع ایران در مصر، در بیانیه‌ای با اشاره به ترور «محسن فخری زاده» دانشمند برجسته کشورمان، تاکید کرد: بانیان این اقدام تروریستی، نه فقط یک شخصیت برجسته علمی و یک مقام رسمی ایرانی، بلکه صلح و ثبات و امنیت منطقه را هدف قرار داده و بدنبال افزایش سطح تنش در منطقه هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: به منظور حمایت از صنایع آسیب‌دیده از کرونای استان تهران، 10 هزار و 640 میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات اختصاص یافته است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - 105 کیلوگرم مواد مخدر توسط نیروهای مرزبانی مستقر در مرزهای مشترک ایران و افغانستان کشف و ضبط شد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - تیم والیبال راه‌یاب ملل کردستان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با شکست تیم آذرباتری ارومیه دومین پیروزی خود را در این مسابقات کسب کرد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - اجرای طرح محدودیت کرونا با تاکید بر منع فعالیت برخی واحدهای صنفی و جلوگیری از تردد بین شهری، چهره اغلب شهرهای گلستان را پس از یک هفته تغییر داده و خلوتی خیابان و تردد امید به خروج این استان از وضعیت هشدار شیوع این بیماری را بیشتر کرد.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از خبرنگاران تصمیم گرفتند تجربه‌های شخصی یا اجتماعی خود در طول ماه‌های شیوع ویروس کرونا در کشور را به صورت 10 روایت در قالب کتاب منتشر کنند.

خبرگزاری مهر

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران، با اشاره به افزایش تماس های مردمی با سامانه 110 پلیس و طرح سئوالات مردم در خصوص محدودیت های کرونایی، گفت: این سامانه صرفا برای فوریت های پلیسی است.