سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - به منظور مقابله با گسترش ویروس کرونا خیابان راسته کوچه تبریز در هسته مرکزی این کلانشهر مسدود شد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: سه اثر مستند شیوه مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا از این واحد دانشگاهی به جشنواره بین المللی حقیقت راه یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت بهداشت عربستان روز یکشنبه اعلام کرد که دیگر آمار مربوط به مبتلایان به ویروس کرونا و قربانیان ناشی از آن را به طور روزانه اعلام نمی‌کند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اجرای طرح زنجیره دانش و ارزش در این دانشگاه، گفت: نیازمند توسعه جشنواره‌های ایده پردازی و افزایش تعداد نهادهای موثر در مسیر توسعه ایده کارآفرینانه هستیم تا در این مسیر مردم طعم شیرین محصولات دانش‌بنیان را بچشند.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - رئیس قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در شهرداری منطقه 9 تبریز گفت: طی روزهای اخیر تعداد 9 واحد صنفی متخلف در این حوزه استحفاظی پلمب شد.

خبرگزاری ایسنا

تجربه های خبرنگاران اجتماعی و سلامت کشور در طول ماه‌های شیوع ویروس کرونا به صورت 10 روایت در قالب یک کتاب منتشر می شود.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با اشاره به اجرای طرح سردار شهید قاسم سلیمانی از فردا در این استان، گفت: برای اجرای این طرح 400 تیم حمایتی تشکیل شده است که بیشتر آنها در پایگاه‌های بسیج ساماندهی شده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز دوشنبه 10 آذر ماه 99 از طریق شبکه‌های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران گفت: با شیوع کرونا و قطع برنامه‌های آموزشی یا به حداقل رساندن خدمات توانبخشی برای کودکان و نوجوانان مبتلا به اوتیسم، مشکلات جدیدی علاوه بر مشکلات قبلی، خانواده‌های دارای فرزند بزرگسال اوتیسم را درگیر کرده است.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری یک زوج قاچاقچی مواد مخدر با کشف 810 گرم شیشه خبر داد و گفت: متهمان در پوشش مسافر اقدام به قاچاق مواد روان گردان شیشه از شرق کشور می کردند.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست شورای شهر تهران، گفت: رویداد کلیماتون از منظر مدیریت شهری، شهرها را قادر می سازد تا به ایده های ابتکاری برای مقابله با گرمایش زمین و تغییرات اقلیمی دست یابند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - این روزها داروی رمدسیویر برای بیماران کرونایی تجویز می‌شود، به تازگی یکی از شرکت با استفاده از فناوری نانو فرمولاسیون جدیدی برای رمدسیویر ارائه کرده که اثربخشی آن را 100 برابر افزایش داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خبرنگاران اجتماعی و سلامت کشور تصمیم گرفتند تجربه‌های شخصی یا اجتماعی خود را در طول ماه‌های شیوع ویروس کرونا در کشور به صورت 10 روایت در قالب یک کتاب منتشر کنند.

خبرگزاری ایسنا

شهردار تهران گفت: نوسازی و تجهیز ناوگان اتوبوسرانی و مترو از مهم ترین برنامه های شهرداری در حوزه محیط زیست است.

خبرگزاری ایسنا

دومین نشست تجربه‌های فرهنگی و هنری کشورهای مختلف در مواجهه با کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد پس از شکست تیمش مقابل شهرداری ورامین گفت: کمک مربیان حریف هنگام زدن ضربات سرویس، تمرکز بازیکنانم را بر هم می‌زدند.