سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان با اشاره به پرداخت پنج هزار و 290 میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای سال تاکنون برای خروج صنایع از رکود و جلوگیری از تعطیلی کارخانجات استان گفت که گلستان رتبه دوم پرداخت وام رونق تولید کشور را در اختیار دارد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - آغاز فعالیت قرارگاه حافظان سلامت در سمیرم و فلاورجان، شب‌نشینی‌ها عامل 50 درصد از ابتلا به کرونا در شهرضاست و مرگ خاموش نگهبان یک کارخانه در نجف‌آباد از جمله اخبار امروز شهرستان‌های استان اصفهان است.

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - سرپرست فرمانداری زرندیه از شهرداران حوزه این شهرستان درخواست کرد که نیم درصد درآمدهای خود ویژه توسعه امور فرهنگی را به موقع پرداخت کنند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - اهدای سه میلیارد و 500 میلیون ریال کمک یک خانواده نیکوکار به بهداشت و درمان مه‌ولات، واگذاری رایگان 62 اشتراک و انشعاب رایگان آب شرب و پیوستن 2 بازیکن جدید به تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد عناوین اخبار کوتاه امروز خراسان رضوی هستند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - استاندارکرمان در پیامی شهادت پرستار زرین رئیسی پنجمین شهید مدافع سلامت استان کرمان را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - زایمان اشرافی (لاکچری) در 99/9/9 آخرین تاریخ رند قرن چهاردهم شمسی گزینه‌ای خاص برای تولد زودرس نوزادانی شد تا بازی زمینی و تصمیم خودخواهانه پدر و مادر، احتمال مرگ در لحظه تولد یا عواقب خطرناک آن را برای این ودیعه‌های آسمانی پدید آورد.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای نظارت بر روند خدمات رسانی به شهروندان و تردد آنها از معابر در مناطق مختلف شهر یاسوج حضور یافت و از نزدیک آخرین وضعیت معابر شهری در پی بارش باران را مورد بررسی قرار داد.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید اجازه داد که دشمنان و رسانه های غربی، روایت شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی ایران را برعکس جلوه دهند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان از اجرای سه طرح غربالگری در کنار محدودیت‌های کرونایی درحال اجرا در تمام شهرهای استان از هفته جاری خبر داد.

خبرگزاری مهر

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در برنامه پرونده ویژه که از شبکه سوم سیما پخش شد، گفت: مجازات مستنکفین در طرح «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» پیش بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حاج قاسم سلیمانی سردار دفاع نظامی و شهید محسن فخری زاده سردار علم و نوآوری به ویژه علوم استراتژیک و راهبردی بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در سال 2020 به‌تعویق افتاد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس سازمان نظام پزشکی مشهد از مهر و موم 6 مرکز غیر مجاز که به عنوان مداخله‌گر درمان در این شهر شناسایی شدند خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - دبیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در الیگودرز گفت: یکهزار و 400 بسته بهداشتی و کمک معیشتی بین نیازمندان این شهر توزیع شد.

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - بر اساس اعلام مراجع بهداشتی در سطح کشور، در پایان نخستین هفته از محدودیت های ویژه کرونا موارد شیوع و شمار مبتلایان به ویروس کرونا سیر کاهشی یافته است و این امیدواری وجود دارد که تبعات موثر و روند کاهشی در پایان دومین هفته نیز تداوم داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - رییس پلیس راه ایلام بر آمادگی رانندگان و تجهیز وسایل نقلیه به امکانات زمستانی تاکید کرد و گفت: با توجه به آغاز فصل سرما و بارش نزولات جوی، طرح ترافیکی زمستانی پلیس راه استان از 22 آذر در حوزه جاده های برون شهری استان آغاز می شود.