سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - معاون فنی، شبکه دیدبانی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور گفت: در حالی حدود 10 ماه از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا در کشور می‌گذرد و در اغلب دستگاه‌های اجرایی محدودیت‌های هوشمند اعمال شده اما کارشناسان هواشناسی برای پایش جو و مدیریت بحران‌های جوی به صورت شبانهروزی کاری پای کار هستند.

خبرگزاری ایرنا

باکو - ایرنا - ستاد عملیاتی هیات دولت جمهوری آذربایجان برای مقابله با شیوع «ویروس کرونا» روز یکشنبه از ادامه روند رشد ابتلای روزانه به بیماری «کووید -19» در این کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - ناظر گمرکات مازندران با اشاره به اجرای مصوبه جدید دولت مبنی بر تسریع و تسهیل در ترخیص کالا، از افزایش 100 درصدی ترخیص کالای اساسی و ضروری از گمرکات استان در دو هفته اخیر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون سلامت دامپزشکی خراسان رضوی بر واکسیناسیون طیور و بیمه واحدهای مرغ تخم‌گذار، مرغ گوشتی و پرورش‌دهندگان بوقلمون در مقابل آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

یک هزارو 84 کانون نهضت استادی بسیج در دانشگاهها، مراکز آموزش عالی کشور خواستار مقابله به مثل مدبرانه، برق آسا و مجازات سران مکاتب مدرن ترور شدند.

خبرگزاری مهر

در این فیلم ارتباط میان آلودگی هوا با میزان مرگ و میر کرونا را مشاهده خواهید کرد.

خبرگزاری ایسنا

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به اینکه حرکت در مسیر شهرهای تاب آور و سازگار با موضوع تغییرات اقلیم از مهم‌ترین و محوری ترین موضوعات محیط زیست شهری در جهان امروز است، گفت: در این راستا رویداد بین المللی کلیماتون با محوریت گرمایش زمین و تغییرات اقلیم و با هدف ایده پردازی و دریافت ایده‌های خلاقانه و کاربردی جهت حل این معضل در شهرها و افزایش تاب‌آوری آن‌ها از سال...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سباستین کورتس صدر اعظم اتریش اعلام کرد با پایان مهلت قرنطینه، انتظار می رود محدویت های سنگین تری در این کشور اجرا شود.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به خاندان معظم شهدا و ایثارگران گفت: خدمت‌رسانی و پاسخگویی به جامعه ایثارگری تحت هیچ شرایطی متوقف نخواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که احتمالا تولید واکسن «اسپوتنیک V» ساخت این کشور از اوایل 2021 میلادی در هند آغاز خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا ارزیابی وسع به دلیل شیوع بیماری کرونا تا پایان امسال برای متقاضیان بیمه رایگان که قصد دارند از خدمات بخش دولتی استفاده کنند، متوقف شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاد جلال‌الدین معیریان هنرمد پیشکسوت عرصه چهره‌پردازی و از گریمورهای شناخته شده سینما و تلویزیون بعد از یک ماه بستری بودن در بیمارستان به سبب ابتلا به ویروس کرونا، با مجوز پزشک معالج از بیمارستان مرخص و برای ادامه مراحل درمان به خانه خود اعزام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ابهامات و انتقاداتی در روزهای اخیر نسبت به نحوه قیمت‌گذاری کالاها و ارایه تخفیف‌های غیرواقعی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای مطرح شده که رییس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در واکنش به آنها می‌گوید: تخفیف‌های موقت و دائمی این فروشگاه‌ها، فرآیندی شفاف و قابل نظارت است.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: سقف وام به واحدهای صنعت گردشگری متاثر از شیوع ویروس کرونا در استان بر پایه نوع فعالیت، مقیاس واحد صنفی، درجه و ستاره تاسیسات در این حوزه 16 تا 900 میلیون تومان و سود آن 12 درصد است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «سیدحسن موسوی‌چلک» درخصوص سخنان مقام معظم رهبری در مورد اجرای طرح‌هایی برای حل بحران معیشت اقشار ضعیف گفت: ایجاد ساختار و شاکله‌ای برای حمایت از اقشار ضعیف بدون داشتن بانک اطلاعاتی و داده‌های آماری دقیق از وضعیت اقتصادی و اجتماعی مردم ممکن نیست.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - بازار فروش لاشه پرندگان وحشی در فریدونکنار که از چند پیش با گریز از قوانین و مقررات و مصوبات استانی با جان سختی به فعالیتش ادامه می‌دهد، این بار نه تنها زیر بار تنگناهای کرونایی نرفته، بلکه این روزها در اوج خطر شیوع آنفلوانزای حاد پرندگان در مازندران همچنان فعالیت دارد.