سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - روزهای مرگبار شیوع کرونا در استان اردبیل همچنان ادامه دارد به طوری که طی شبانه‌روز گذشته، علاوه بر جان باختن 13 فرد مبتلا، 84 نفر نیز به علت ابتلا به کووید.19 در مراکز درمانی این استان بستری شدند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: در هشتمین روز اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به مشهد و شهرهای دارای وضعیت نامناسب کرونایی، هزار و 204 خودرو از جاده‌های این استان برگردانده شدند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کرمانشاه گفت: باتلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون 732 فرصت شغلی در حوزه سلامت در شهرستان کرمانشاه ثبت شده که معادل 260 درصد سهمیه اشتغال این دانشگاه است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - طرح جامع تغذیه سالم و سلامت زنان روستایی با احداث باغچه‌های خانگی در بیش از 150 روستای مازندران به اجرا درآمده است.

خبرگزاری ایسنا

میزان مناسب فعالیت بدنی برای هر بازه سنی متفاوت است و شیوه خاصی در رابطه با فعالیت بدنی وجود دارد که بهتر است براساس آن عمل کرد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - سرپرست فوریت های پیش بیمارستانی (115) لرستان گفت: اورژانس هوایی الیگودرز از زمان راه اندازی در سال 93 تاکنون یک‌هزار و 323 بیمار بدحال و مادر باردار را به مراکز درمانی منتقل کرده است.

خبرگزاری ایسنا

دولت انگلیس از انتصاب وزیر واکسن به منظور نظارت بر روند واکسیناسیون بیماری کووید -19 خبر داد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: در جلسه غیرعلنی مجلس مقرر شد که ما پاسخی متقابل به ترور شهید فخری زاده دهیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: با مدیریت جهادی در عرصه آموزش های نوین می توان در برابر تهدیدات دشمن ایستادگی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه ایران در گزارشی نوشت: این هفته چشم بازار نفت به تصمیمات اوپک (سازمان کشورهای صادرکننده نفت خام) است که آیا این سازمان و متحدانش در قالب اوپک پلاس، توافق کاهش تولید خود را برای سه ماه نخست 2021 در سطح کنونی تمدید می‌کنند یا 2 میلیون بشکه در روز افزایش تولید می‌دهند؟

خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد که محدودیت‌های تردد بین جاده‌ای که در پی شیوع کرونا ابلاغ شده بود، همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج اعلام کرد که با توجه به اعمال محدودیت های کرونایی، ساعت کار روز بازارهای این کلانشهر متناسب با این شرایط از امروز یکشنبه تا پایان هفته جاری تغییر کرد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - چنان واضح صحبت می کنند که دیوارهای نه چندان ضخیم آپارتمان هم مانعی برای رسیدن صدایشان نیست، "دستگیره ها را خوب با الکل ضدعفونی کردی؟ " و پشت سرش الفاظی که بهتر بود نمی شنید.

خبرگزاری ایسنا

با ابلاغ معاون فرهنگی وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی ملزم به گرفتن تست PCR از دانشجویان خوابگاهی شدند.