سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس ناحیه بسیج دانشجویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هفت مرحله رزمایش برای جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه توسط این قشر در استان اجرا شده است، گفت: پنج مرحله دیگر کمک مومنانه تا پایان سال جاری اجرا می کنیم.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، از امروز یکشنبه علاوه بر خودروهای پلاک غیربومی از ورود خودروهای پلاک بومی سایر شهرهای استان به قزوین جلوگیری می‌شود و دارندگان این خودروها نباید به این شهر سفر کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ساخت 44 هزار و 775 واحد در 18 استان و 65 شهر برای فرهنگیان با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی پیش بینی شده و تعداد کثیری از فرهنگیان با واریز آورده اولیه به پروژه های خود معرفی شده اند.

خبرگزاری ایرنا

خمین - ایرنا - رئیس شبکه بهداشت و درمان محلات گفت: با توجه به رصد گروه های واکنش سریع و آنالیز کارشناسان این مرکز، آمار مبتلایان به بیماری کووید 19 و بستری‌های منطقه مسکن مهر محلات رو به افزایش است.

خبرگزاری ایسنا

سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن با وزیر بهداشت این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 6 جانباز 70 درصد در این استان به دلیل بیماری یا عوارض ناشی از جانبازی به فیض شهادت نائل آمده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تربت‌حیدریه - ایرنا - فرماندار رشتخوار در استان خراسان رضوی از تهیه و توزیع هزار و 200 بسته کمک معیشتی طی هفته بسیج بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - با وجود به تعویق افتادن بازی‌های المپیک توکیو ژاپن به دلیل شیوع ویروس کرونا و برهم زدن برنامه‌های تمرینی و مسابقات کسب سهمیه، روشن دلان دونده همدان همچنان با تلاش در تکاپوی حضور در این رویداد مهم جهانی هستند.

خبرگزاری مهر

به گفته رئیس فدراسیون شمشیربازی، این فدراسیون برگزاری لیگ باشگاهی در هر اسلحه را برای سه ماه پایانی سال در برنامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - گرچه تاکید بر زایمان ایمن و کاهش موارد سلیقه‌ای سزارین طی دهه اخیر اولویت وزارت بهداشت با هدف سلامت مادر و کودک و سلامت عمومی جامعه بوده اما پدیده نوظهور و مضری با نام زایمان اشرافی یا لاکچری با انتخاب روز تولد نوزاد در تاریخی رند و کمیاب همچون 99/09/09 در مغایرت با آن سربرآورده است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - ارائه همه خدمات اداری و پیشگیری مشکلات مربوط به شبکه توزیع برق از امروز یکشنبه به صورت غیرحضوری و از طریق اپلیکیشن «برق من» انجام می‌شود و خدمات حضوری به مشترکان ارائه نخواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - پزشکان بر حفظ و ارتقای سیستم ایمنی بدن با هدف کمک به پیشگیری از کووید 19 توصیه کرده اند، "ورزش"، " حفظ آرامش و مقابله با افکار منفی" و "تغذیه سالم" را باید علاوه بر رعایت نکات بهداشتی، بهترین راهکار برای تحقق این توصیه و ایجاد آمادگی در بدن برای پیشگیری از ابتلا به کرونا دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ووهان، جایی که حدود یک سال پیش نخستین ویروس کرونا در آنجا شایع شد اکنون در کنار اشتیاق مردم، با تدابیری که مقامات چین بکار گرفته اند به پربازدیدترین شهر این کشور تبدیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشکسوت پرسپولیس گفت: خط حمله پرسپولیس نیاز به تقویت دارد و تا اینجای لیگ برتر توفیق چندانی نداشته و زدن یک گل در سه مسابقه آمار خوبی محسوب نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان گفت: طبق بخشنامه اعلام شده حضور کارکنان در شهرهای دارای وضعیت قرمز استان با نظر مدیر دستگاه اجرایی به کمتر از یک سوم کاهش می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو تیم ملی تیراندازی معلولان و جانبازان گفت: اگر بخواهم یک مقایسه کلی بین تمرینات این دوره و تمرینات پیش از بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو داشته باشم باید گفت که شیوع ویروس کرونا و تعویق المپیک به زیان این رشته در ایران شد.