سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حزب اعتدال و توسعه با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری‌زاده تاکید کرده است که اکنون خیل عظیم دانشمندان جوان و شاگردان آن شهید، راه او که همانا اعتلای بیش از پیش کشورمان در عرصه‌های علمی است را با قوت و اقتدار ادامه خواهند داد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: طرح محله محور مبارزه با کرونا با عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف کنترل ویروس کرونا از فردا (9 آذر) در 9 محله با محوریت 9 مسجد در شهر بیرجند اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

رییس سازمان لیگ هندبال گفت: تنها 5 تست مثبت کرونا از کل نفرات حاضر در لیگ برتر هندبال زنان مثبت شده است که آنها هم قرنطینه شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عبدالرضا رحمانی فضلی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا با بیان این که مردم در اجرای طرح دو هفته ای محدویت های کرونایی همکاری بسیار خوبی داشتند، گفت: بیش از 80 درصد مردم خودشان شیوه نامه ها را راعایت کردند و نتایج موفق طرح خود را نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خراسان شمالی گفت: شمار کارمندان مبتلا به کرونا در استان از سه هزار و 697 نفر در یک هفته گذشته به سه هزار و 908 نفر افزایش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

رحمانی‌فضلی گفت:: نتایج محدودیت‌های کرونایی خوب بوده است. نقاط قوت افزایش یافته و بیش از 350 مورد مصوبه بوده که به دستگاه‌های ذی ربط ابلاغ شد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - هشتاد و چهارمین جلسه ستاد مقابله با کرونا، همزمان با نهمین ماه آغاز شیوع بیماری کووید 19 به ریاست محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان اسلامشهر از اجرای مرحله چهارم طرح ساماندهی معتادان متجاهر و کارتن خواب خبر داد و گفت: با اجرای این طرح با محوریت پارک تقوی و بلوار بسیج مستضعفین 80 معتاد متجاهر و کارتن خواب جمع آوری و ساماندهی شدند.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس راه پایتخت گفت: یک هزار و 377 دستگاه خودرو به دلیل ورود پلاک شهرستان به تهران جریمه یک میلیون تومانی شده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان پیشوا گفت: با تنظیم تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بیمارستان نیمه کاره پیشوا تکمیل و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون روابط عمومی و فرهنگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد مراسم تدفین و تشییع شهید دکتر محسن فخری زاده با حضور فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح و خانواده معظم شهید (روز دوشنبه) برگزار می شود.

خبرگزاری ایسنا

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید فخری زاده را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

معاون روابط عمومی و فرهنگی وزارت دفاع گفت: مراسم تدفین و تشییع شهید فخری زاده با حضور فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح و خانواده معظم شهید (روز دوشنبه) برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - فرماندار آران و بیدگل گفت: در هفته نخست اعلام محدودیت‌های تردد شبانه 240 دستگاه خودرو در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌ها جریمه شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش با باین این که آموزش در زیست بوم جدید، عرصه جدیدی برای همکاری دو وزارتخانه آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فراهم کرده است، گفت که آموزش، رفاه و بهداشت از شاخص های اصلی سلامت در یک جامعه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رضا نجفی مدیرکل صلح و امنیت بین المللی وزارت امور خارجه ایران تاکید کرد که هرگونه تعامل با رژیم جعلی صهیونیستی خیانت به مسلمانان است و ضربه جدی بر وحدت و اتحاد کشورهای عضو سازمان و امت اسلامی وارد می سازد.