سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش با باین این که آموزش در زیست بوم جدید، عرصه جدیدی برای همکاری دو وزارتخانه آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فراهم کرده است، گفت که آموزش، رفاه و بهداشت از شاخص های اصلی سلامت در یک جامعه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رضا نجفی مدیرکل صلح و امنیت بین المللی وزارت امور خارجه ایران تاکید کرد که هرگونه تعامل با رژیم جعلی صهیونیستی خیانت به مسلمانان است و ضربه جدی بر وحدت و اتحاد کشورهای عضو سازمان و امت اسلامی وارد می سازد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - رییس دادگستری سیریک گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر پیشگیری از برگزاری مراسم‌های عروسی و عزاداری، امروز داماد و پدرش که خلاف این مصوبه عمل کرده توسط ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس اتاق اصناف مشهد گفت: 65 درصد صنوف گروه‌های شغلی 2، سه و چهار در مشهد مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در توئیتی نوشت که شرم آور است که برخی از ایستادن در برابر تروریسم خودداری می کنند.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با اجرای طرح محدودیت فعالیت اصناف و گروه‌های شغلی دو، سه و چهار از یکم آذر ماه تاکنون 43 هزار و 537 مورد بازرسی در این استان صورت گرفته که منجر به پلمب 32 واحد صنفی متخلف شده است.

خبرگزاری ایرنا

یزد _ ایرنا _ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: در 24 ساعت گذشته 25 نفر در این استان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: تولید 97 درصد دارو‌های مورد نیاز کشور در شرایط دشوار تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا کار مهم و ارزشمندی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «محمد کشاورز زاده» سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین روز شنبه به همراه تعدادی از دیپلمات های مقیم پکن از موزه ووهان واقع در مرکز این کشور بازدید کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر که بیماری کووید 19 کشورهای جهان را با چالش جدی مواجه کرده است، مسئله "گرمایش زمین و تغییرات اقلیمی" چالش بزرگ‌تری را مقابل بشر قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا، رزمایش سراسری زلزله و ایمنی مدارس به صورت مجازی در مدارس استان قزوین برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه سوریه در تماس تلفنی با محمدجواد ظریف ترور شهید دکتر محسن فخری زاده را محکوم کرد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - رییس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: مبتلایان به کرونا در استان به 87 هزار و41 نفر رسیده ولی روند ابتلا به بیماری، کاهشی است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - شمار بیماران تنفسی بستری در بیمارستان‌های خراسان جنوبی در حالی به 331 بیمار رسیده که به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، این استان در هفته گذشته نیز در شمار استان‌های دارای بیشترین میزان ابتلا به کرونا و فوت ناشی از آن بوده است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - فرمانده انتظامی ملایر گفت: از شنبه هفته گذشته تاکنون همزمان با آغاز محدودیت‌های جدید، برای 160 خودروی متخلف در مبادی ورودی و داخل شهر ملایر جریمه‌های یک میلیون تومانی و 200 هزار تومانی صادر شد.