سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - یک کارشناس ارشد مشاوره شغلی در استان کرمان معتقد است که تعطیلی دو هفته ای برخی از کسب و کارها فرصت مناسبی برای بازنگری در روند کار و تکمیل زیر ساخت‌های اساسی این مشاغل برای بهبود فضای کسب و کار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: آماده‌ایم نقاهتگاه‌های دیگری برای بیماران کرونایی راه اندازی کنیم و تجربیات خود را در اختیار بقیه نهادها قرار دهیم.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - آذربایجان‌شرقی از جمله استان‌های قرمز کشور از نظر شیوع کرونا بود که با اعمال محدودیت‌های کرونایی از اواسط آبان ماه و همراهی مردم، روند ابتلا به این بیماری سیر نزولی به خود گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: شعب و کارگزاری‌های تامین اجتماعی در مناطق دارای وضعیت قرمز این استان از نظر کرونا از روز یکشنبه با یک سوم نیرو فعال هستند.

خبرگزاری ایرنا

قشم - ایرنا - در حالی که هنوز گاز طبیعی در دسترس عمومی مردم قشم نیست، از ابتدای شهریور امسال ثبت‌نام طرح توزیع الکترونیک گاز مایع آغاز شده که موجب افزایش دغدغه مردم برای نسبت به سهمیه بندی کپسول گاز مایع شده است.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار دالاهو گفت: تعداد مبتلایان با تست مثبت ویروس کرونا در پایان هفته اول آذرماه نسبت به هفته آخر آبان ماه بیش از 50 درصد کاهش داشته است.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: همکاری مردم استان با بسیجیان در اجرای طرح شهید سلیمانی برای غربالگری و بیماریابی افراد مبتلا به ویروس کرونا قابل تحسین است.

خبرگزاری مهر

وزیر مالی فرانسه گفت فعالیت‌های اقتصادی این کشور با قرنطینه سراسری یک ماهه برای مقابله با موج دوم کرونا 10 درصد آب رفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از عمارت محسنی در بهبهان به عنوان شاهکار معماری یاد کرد و نوشت: به دلیل تعداد زیاد در اتاق‌ها، در گذشته ان را خانه چهل‌دری می‌نامیدند.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای 23 استان خبر داد و گفت: محدودیت‌های ترافیکی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرها و جاده‌ها ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - تهران - تصاویر شرایط تعدادی از نقاط تهران را در روزهای قبل و بعد از کرونا نشان می دهد. عکاسان: عبدالله حیدری_اصغر خمسه

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گنبدکاووس گفت: مشکلات اقتصادی، بیکاری ناشی از شیوع کرونا و بالارفتن قیمت چوب موجب افزایش قطع درختچه حفاظت‌شده گز ترکمن در مناطق شمالی این شهرستان مرزی شد.

خبرگزاری ایسنا

قیمت طلا در معاملات بازار جهانی هفته گذشته برای سومین هفته متوالی کاهش داشت اما آیا این به معنای پایان روند صعودی این فلز ارزشمند است؟

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - دادگستری خراسان رضوی روز یکشنبه طی اطلاعیه‌ای از شهروندان خواست در شرایط کنونی شیوع کرونا از هرگونه مراجعه حضوری غیرضروری به مراکز قضایی خودداری کنند.

خبرگزاری ایسنا

وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از مهم ترین عرصه هایی که افراد باید برای آن آماده شوند حوزه سلامت و بهداشت است، باید یاد بگیرند چگونه از خودشان و دیگران مراقبت کنند.

وب‌گاه عصر ایران