سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: سه میلیون و 105 هزار و 110 تن کالا با 193 هزار و 93 سفر باری امسال توسط 193 هزار و 93 سفر ناوگان باری در این استان حمل شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جامعه شناس و کارشناس مسایل اجتماعی ضمن تاکید بر ادامه محدودیت‌های ضد کرونایی تصریح کرد، قطع زنجیره شیوع کرونا در گروه تغییر سبک زندگی است.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به تاثیرات مثبت اجرای طرح جامع محدودیت‌های کرونایی گفت: خوشبختانه آمار بستری‌های کرونایی در استان رو به کاهش است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسوول روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی کردستان گفت: ادارات امور مالیاتی شهرهای وضعیت قرمز از لحاظ شیوع ویروس کرونا در این استان تا 13 آذرماه سال جاری تعطیل شد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - سخنگوی ستاد مدیریت کرونا و مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تیم‌های نظارتی و بازرسی در اجرای محدودیت‌های کرونا در این استان فعال‌تر شده و تا پایان هفته جاری به اهداف این طرح شامل کاهش همه‌گیری، مبتلایان و فوتی‌ها خواهیم رسید.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - مدیر، استادان و طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت علی بن ابیطالب (ع) شهرستان تالش با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری‌زاده، ترور این چهره و دانشمند علمی را حماقت محض و نشانگر غوطه‌ور شدن مدعیان تمدن و حقوق بشر در جاهلیت مدرن دانستند.

خبرگزاری ایسنا

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح یکشنبه (9 آذر) به مرز 63 میلیون نفر نزدیک شد و تعداد قربانیان این ویروس نیز به حدود یک میلیون و 459 هزار نفر رسید. در حال حاضر آمریکا با بیش از 13 میلیون و 610 هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید -19 هم‌اکنون...

خبرگزاری تسنیم

ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و بسیج، می‌توانند تجربیات دوران کرونا را گردآوری و در قالب فیلم، مستند، خاطره و کتاب تدوین کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه همدلی در مطلبی آورد: زمانه کرونا، به طور ویژه نگرش گزاره‌های شرطی است. «اگر» ملاحظات عقلی و علمی را رعایت کنیم، در آن صورت، به سلامت از این بحران عبور خواهیم کرد. این قاعده «مکمل اثرها» در مقابل «معارض اثرها» در سلامت و موفقیت هر شخصی و هر جامعه‌ای تأثیرگذار است.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه های علمیه با اشاره به ترور شهید فخری زاده گفت: سیاست مداران فریب دشمن را نخورند و در کنار حکمت و منطق با اقتدار و شجاعت در برابر دشمن بایستند و مواضع قاطع و انقلابی بگیرند.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - فرماندار بندرعباس گفت: برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی اعم عروسی، ترحیم و... ممنوع دراین شهرستان همچنان است و جرم تلقی می شود.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو حزب ندای ایرانیان گفت: کویید 19 عامل غیر مترقبه ای در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری است.

خبرگزاری ایسنا

اینجا از در و دیوار غم می‌بارد، صدای جیغ، گریه و فریاد از گوشه و کنار به گوش می‌رسد. به هر طرف نگاه می کنی چشمان اشکباری مردان و زنانی را می‌بینی که داغدار عزیزانشان شدند، اما به دلیل شرایط کرونایی اجازه ورود به فضای داخل آرامستان را ندارند و پشت دیوار و نرده‌های آرامستان با چهره‌های ماتم زده اشک می‌ریزند و بی‌تابی می‌کنند چراکه کرونا جان عزیزترینشان را گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه اعلام کرد: میزان تردد جاده‌ای در استان در هفته نخست اجرای محدودیت‌های کرونا نسبت به هفته پیش از آن 40 درصد کاهش یافت.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - فرماندار اراک گفت: یک‌هزار و 300 کارت تردد عبور و مرور از ساعت 21 شب تا چهار بامداد برای صاحبان مشاغل حساس در این شهرستان صادر شده تا در ایام اجرای طرح‌های محدودیت کرونایی بتوانند به وظایف خود عمل کنند.