سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید کارگزار جدید این باشگاه توانسته به تعهدات خودش پایبند باشد و به آن عمل کند.

خبرگزاری ایسنا

بلومبرگ، نیوزلند را بهترین اقتصاد در مقابله با کرونا در جهان معرفی کرد.

خبرگزاری ایسنا

ارزش شرکت های بزرگ چینی با افزایش محسوسی مواجه شده است.

خبرگزاری ایسنا

رقابت بر سر جذب نیروی کار ماهر باعث در نظر گرفتن مشوق های مالی جذابی در برخی شهرها شده است.

خبرگزاری ایسنا

به جز ین و یوان ارزش دلار مقابل سایر ارزهای مهم کاهشی بود.

خبرگزاری ایسنا

کارگردان مستند «پرستاران» که درباره کادر درمان به عنوان خط مقدم مبارزه با کرونا ساخته شده است، می‌گوید بسیاری از پرستاران دچار مشکلات حاد تنفسی، ریوی، آلرژی و مشکلات روحی شده‌اند. این کارگردان به نقل از پرستاران می‌گوید، «کاش مردم یک ساعت خودشان را جای آنها بگذارند.»

خبرگزاری تسنیم

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به این که بنیاد بخشی از سهام خود را برای اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی واگذار کرده و می‌کند، گفت: فکر می‌کنم بالاخره یک روز بنیاد مستضعفان باید تمام شود!

خبرگزاری ایسنا

چند ماهی می‌شد که وضعیت استان کردستان به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت وخیمی قرار داشت و علی رغم همه هشدارها مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی آمار مبتلایان و فوتی‌ها روزبه‌روز در حال افزایش بود.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - افزایش کرونایی‌های اردستان به هزار نفر، کشف حدود یک کیلوگرم هرویین، هشدار رییس دانشگاه علوم پزشکی نسبت به دورهمی ها، تجهیز بیمارستان متینی به دستگاه پیشرفته آندوسکوپی بینی و سینوس عناوین خبرهای کوتاه روز شنبه شهرستان‌های شمال اصفهان است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیر حوزه های علمیه گفت که مسوولان باید با حکمت و منطق ولی با قدرت و اقتدار و شجاعت در برابر دشمن بایستند و در زمینه ترور اخیر نیز منتظر مواضع قاطع و انقلابی آنان هستیم.

خبرگزاری ایسنا

وزیر کشور از الزام همراه داشتن کارت ملی برای اخذ خدمات در دستگاه‌های دولتی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - جانشین استاندار در ستاد کرونا کرمان گفت: با اعمال محدودیت های جدید از هفته گذشته تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا و افراد فوت شده کاهش پیدا کرده است و محدودیت ها تا بهتر شدن وضعیت ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - محکومیت ترور محسن فخری زاده دانشمند ایرانی از سوی سازمان بسیج رسانه گلستان، اعلام زمان برگزاری هفته سوم کورس اسبدوانی گنبدکاووس، انتصاب بخشدار مرکزی شهرستان ترکمن و بستن 64 حلقه چاه غیرمجاز در گرگان و آق‌قلا از جمله اخبار کوتاه روز شنبه گلستان است.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - کمیته هماهنگی امور ترافیکی و تردد وسائل نقلیه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین شامگاه شنبه محدودیت‌های جدید ترافیکی را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - بخشدار کهریزک از توابع شهرستان ری گفت: هشت دفتر نیکوکاری خودگردان برای مشارکت هرچه بیشتر خیران و شناسایی محرومان در روستاهای این بخش راه‌اندازی شد.

خبرگزاری مهر

وزیر کشور گفت: با استانداران به صورت روزانه ارتباط داریم و همه می‌گویند که روند بیماری نزولی است البته باید همچنان تلاش‌ها را به شدت اجرا کنیم.