سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو تیم ملی تیراندازی معلولان و جانبازان گفت: اگر بخواهم یک مقایسه کلی بین تمرینات این دوره و تمرینات پیش از بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو داشته باشم باید گفت که شیوع ویروس کرونا و تعویق المپیک به زیان این رشته در ایران شد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - معاون استاندار و جانشین رئیس ستاد کرونا در گیلان گفت: در شهر های قرمز استان یعنی رشت و رودبار بانک هایی که تک شعبه ای هستند باید با 100 درصد ظرفیت و آنهایی که شعبات بیشتری دارند، 50 درصد شعبات با 100 درصد پرسنل و در ستاد

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - "زیباکنار" خرم‌آباد یکی از مکان‌های تفریحی در کنار دریاچه زیبای "کیو" محلی برای گذران اوقات فراغت جوانان و خانواده‌های این شهر بشمار می‌رود اما شلوغی شب‌های این پارک شهری، نشان از همراهی و همنشینی مردم با ویروس کرونا دارد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - آمار بستری بیماران دارای علائم ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های اصفهان در هفته نخست ماه آذر با مشارکت و همراهی مردم و صنوف در اجرای طرح جدید محدودیت‌های کرونایی 15 درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام گفت: فدراسیون هیچ‌گاه نگاه جنسیتی به ورزشکاران نداشته و امکانات به صورت مساوی بین ملیپوشان مرد و زن تقسیم می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - سرانه فضای ورزشی خراسان جنوبی با اجرای 50 پروژه شاخص در هفت سال گذشته افزایش یافته و بیش از 100 هزار متر مربع به اماکن ورزشی این استان افزوده شده است.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: متوسط تردد ساعتی وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان با اعمال محدودیت‌های کرونایی به 237 خودرو رسید.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان وضعیت کنونی حاشیه نشینی و زمین خواری در کرمان را حاصل کم‌توجهی های گذشته برخی دستگاه‌ها خواند و گفت: حوزه قضا درصدد ساماندهی به این وضعیت نازیباست.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه عمده فعالیت این شرکت در سال 99 را توسعه گازرسانی به روستاها دانست و گفت: در این راستا در نیمه نخست سال جاری، 506 کیلومتر شبکه‌گذاری در بخش روستایی و 34 کیلومتر آن در راستای تکمیل باقی مانده شبکه‌های داخل شهری انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - اصرار به زایمان در آخرین تاریخ رند قرن چهارده شمسی با وجود احتمال بروز خطر برای مادر و تولد نوزادان نارس، پزشکان زنان و زایمان گنبدکاووس را با تقاضاهای پرشمار انجام سزارین در تاریخ 99/9/9 مواجه کرد.

خبرگزاری ایسنا

با سرد شدن هوا میزان مبتلایان به کووید 19 در دنیا روند صعودی چشمگیری به خود گرفته است که با گذشت زمان بیشتر از این همه گیری، خستگی در بین مردم از یک سو و محدودیت های اقتصادی و اختلافات سیاسی مقامات بهداشتی برای کنترل شیوع همه گیری نمود قابل توجهی پیدا کرده اما در حال حاضر تجزیه و تحلیل موقت شرکت های دارویی Moderna و Pfizer/BioNTech و تا حدودی آکسفورد یک خوشبینی را در دنیا برای حرکت...

خبرگزاری ایسنا

عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه در کشور ما فعالیت‌های پژوهشی و نیازهای جامعه با هم تناسب ندارند، گفت: ما به دنبال معیارهای کمی هستیم ولی دانشگاه‌های جهان کیفی رشد می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در یادداشت روزنامه ایران آمده است: به نظر نمی‌رسد که ارزیابی «رفتارهای بهداشتی مردم» در ایام کرونا بر اساس بررسی منطقی بوده باشد و ظاهرا بیشتر تحت تأثیر رسانه‌های اجتماعی و موارد افراطی است که معمولا در این رسانه‌ها بیننده دارد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس پلیس راهور استان بوشهر با اشاره به تمدید مهلت وکالتنامه های منقضی شده تا تاریخ 1 آذر ماه گفت: به منظور حفظ سلامتی هموطنان عزیز، این وکالتنامه ها به مدت ایام تعطیل شده کرونایی تمدید خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

با اینکه در این روزهایی که همه با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنیم حال و حوصله ای برای بسیاری از ما نمانده که به ایمنی وسایل گرمایشی توجه کنیم اما باید بدانیم که این روز های سال مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در کمین ماست، پس اگر از وسایل گرمایشی استفاده می کنید باید به صورت ویژه ای به ایمنی آن ها توجه کنید.

خبرگزاری ایسنا

ریحانه مبینی می‌گوید از آنجایی که پیست پرش طول شهرستان آران و بیدگل خاکی و روباز است، در فصل زمستان سرمای هوا و بارندگی او را اذیت می‌کند.