سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت:12 واحد صنفی متخلف در طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف با محوریت پیشگیری ویروس کرونا در خرمشهر متخلف پلمب شدند.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - همزمان با هفته بسیج و آغاز فعالیت قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، توزیع 2 هزار و 500 بسته معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه در ملایر آغاز شد.

خبرگزاری مهر

اراک - مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی گفت: تمام تلاش ها باید برای کنترل بیماری در محدوده تالاب میقان اراک به کار گرفته شود.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: تاکنون دو فقره مجوز موقت 6 ماهه برای تولید و توزیع محدود (برای تکمیل مطالعه بالینی) فرآورده های با منشأ گیاهی صادر شده و تمدید این مجوزها یا صدور پروانه ساخت، منوط به ارائه نتایج تکمیلی مطالعه بالینی و تأیید آنهاست.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - 25 نفر از مدیران و کارشناسان ستادی و عملیاتی اورژنس 115 مشهد روز شنبه با حضور در پایگاه اهدای خون امام رضا (ع) این شهر خون خود را برای کمک به بیماران نیازمند اهدا کردند.

خبرگزاری مهر

برنامه هفته های پنجم تا هفتم رقابت‌های لیگ برتر در فصل 1400-1399 اعلام شد.

خبرگزاری مهر

در نشست مشترک شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت معاونان وزیر آموزش و پرورش به تشریح و تبیین برنامه های این وزارتخانه برای حفظ سلامت در ایام شیوع کرونا پرداختند.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی با اشاره به لزوم تداوم همراهی مردم برای کاهش شیوع کرونا گفت: روند ابتلا به بیماری کووید 19 در استان رو به کاهش است.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شمار جانباختگان کووید19 در استان به 315 نفر رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در تماس تلفنی با محمدجواد ظریف ترور شهید دکتر محسن فخری زاده را محکوم کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت: موفق به راه اندازی 4 کانال برای آموزش سلامت، ایمنی، محیط زیست و کنترل چاقی در شبکه شاد شده ایم.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با توزیع گوشت منجمد مرغ به نرخ مصوب در این استان و جبران کمبود عرضه، قیمت گوشت گرم مرغ نیز کاهش یافت و به کیلویی 260 هزار ریال رسید.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 4 هزار و 921 نفر برای دریافت تسهیلات کرونایی در این استان در سامانه کارا ثبت نام کرده اند که میزان اشتغال حاصل از پرونده آن ها 6 هزار و 938 نفر است.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - رییس دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خوی گفت: 170 نفر در اجرای طرح شهید سلیمانی به منظور نظارت، حمایت، پایش و مراقبت از اقشار مختلف جامعه در مواجهه با ویروس کرونا در این شهرستان مشارکت دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سردار ترتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی شهادت شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های مدافعان سلامت و کادر خدوم درمانی کشور و کمک‌های بی نظیر مومنانه ملت ایران در دوران شیوع ویروس کرونا مستندسازی شود.