سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز گفت: یک گلخانه کشت موادمخدر "گل" در این شهرستان کشف شد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کرونا استان به 315 نفر خبر داد و گفت‌: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 5 هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت درمان سازمان تامین‌اجتماعی گفت که بیمه شدگان این سازمان در ایام تعطیلی کرونایی شهرهای قرمز بدون دفترچه هم می توانند به پزشک مراجعه کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش در نشست مشترک با وزارت بهداشت، که با حضور وزاری دو دستگاه برگزار شد به تشریح و تبیین برنامه‌های آموزش و پرورش پرداختند.

خبرگزاری ایسنا

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت کار شرکت‌های تولید کننده دارو در کشور، گفت: تولید 97 درصد داروهای مورد نیاز کشور در شرایط دشوار تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا کار مهم و ارزشمندی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و از دوستان دانشکده و همکاران زنده‌نام پرویز پورحسینی با بیان اینکه هنر بازیگری بر شانه‌های پورحسینی و نسل او ایستاد و ارتقا یافت، گفت: این هنرمند و هم نسلان او استاندارد جدیدی برای هنر بازیگری در کشور معرفی کردند.

خبرگزاری ایسنا

برنامه سه هفته از رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان لیگ فوتبال ایران امروز (شنبه) برنامه مسابقات هفته پنجم تا هفتم لیگ برتر را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا

دشمن بعثی با تصرف شهر مرزی بستان در مهر سال 1359 همراه با جنایات و فجایع ضد انسانی بی‌شمار و آوارگی و تحمیل رنج و آلام جبران ناپذیر بر مردم شریف بستان، با خیال واهی خود نام آن را به البستین تغییر داده و در زمره شهرهای تابع استان العماره عراق قرار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر اهمیت کار شرکت‌های تولید کننده دارو در کشور گفت: تولید 97 درصد داروهای مورد نیاز کشور در شرایط دشوار تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا کار مهم و ارزشمندی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: محققان ایرانی به دانش ساخت واکسن کرونا دست یافته اند و کشور ما همپای دنیا در ساخت واکسن کرونا حرکت می کند.

خبرگزاری ایرنا

از پیام رهبر انقلاب و رئیس جمهوری درپی شهادت دانشمند برجسته هسته ای کشورمان شهید فخری زاده... تا سیل در سومالی. ببنید، بشنوید و نشر دهید

خبرگزاری ایسنا

معاون گردشگری در جریان اجلاس جهانی گردشگری کشورهای دی هشت (D-8)، از صدور ویزای ایران برای گردشگران «تجاری» و «درمانی» خبر داد. این درحالی است که صدور ویزای توریستی ایران از اوایل امسال، همزمان با همه‌گیری ویروس کرونا متوقف شده است.