سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: هیچ‌کدام از این نفراتی که کرونا گرفتند در شروع لیگ و حتی اردوی تیم ملی، کرونای‌شان مثبت نبود.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ ایرنا_ مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از مشکلات مالی و کمبود نقدینگی موجود و گذشتن زمان اورهال ناوگان در این ناوگان می گوید تنها راه برون رفت از این روزهای سخت کمک‌های مالی دولت است.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان تالش از آغاز فعالیت 10 تیم بهداشتی و درمانی برای ترویج رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا و برخورد با افراد بی توجه به سلامت عمومی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: فعالیت ادارات استان با حضور حداکثر یک سوم کارکنان ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا

در نشست مشترک شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت معاونان وزیر آموزش و پرورش به تشریح و تبیین برنامه های این وزارتخانه برای حفظ سلامت در ایام شیوع کرونا پرداختند.

وب‌گاه تابناک

5 فیلم «مادرم» به کارگردانی نانی مورتی، «لازاروی خوشحال» به کارگردانی آلیچه رورواکر، «جاده نفت» به کارگردانی برناردو برتولوچی، «جایی که سایه‌ها فرو می‌افتند» به کارگردانی والنتینا پدیچینی و «مارتین ایدن» به کارگردانی پیترو مارچلو در این رویداد از طریق پلتفرم هاشور به صورت آنلاین و رایگان اکران می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ ایرنا_ معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری مسابقه مقابله با کرونا بصورت مجازی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر کل امور اقتصادی و دارایی کردستان گفت: 704 هزار و 138 کردستانی سهامدار شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در این استان هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برترین عکس‌ها از اماکن و محوطه‌های تاریخی جهان در سال 2020 معرفی شدند.

خبرگزاری ایسنا

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی شهادت «شهید محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تبریک و تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: هفته گذشته بیش از چهار هزار پیامک تذکر به خودروهایی که با پلاک‌های غیربومی از محورهای استان گذر کردند، ارسال شد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - ویروس کرونا با احتساب پنج فوتی در 24 ساعت گذشته، از ظهر جمعه تا ظهر شنبه، از زمان شیوع تاکنون منجربه فوت 751 بیمار در استان سمنان شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رصد بازار خودرو توسط خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد که ریزش قیمت خودروهای خارجی در بازار ادامه داشته و حتی در برخی مدل‌ها به بیش از سه میلیارد تومان نیز رسیده است؛ به اعتقاد کارشناسان به دلیل رکود حاکم و انتظارات شکل گرفته مبنی بر کاهش بیشتر قیمت‌ها، ریزش‌ها ادامه‌دار خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: هر 4 فرآورده طبیعی با منشاء گیاهی مرتبط با بیماری کرونا که مجوز موقت تولید گرفته اند، دارای مصوبه کمیته اخلاق در پژوهش برای انجام کارآزمایی بالینی از معاونت پژوهشی دانشگاه های علوم پزشکی محل انجام طرح بوده اند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: دورهمی‌های خانوادگی و تجمع‌های غیر ضرور، مراسم ختم، تشییع جنازه و شادی مهمترین عامل انتقال ویروس کرونا در این شهرستان است.

خبرگزاری ایسنا

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ترور دانشمند هسته‌ای محسن فخری‌زاده را تسلیت گفت.