سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - کشف یک میلیون و 143 هزار عدد قرص غیرمجاز، برف‌روبی 40 کیلومتر از راه‌های ارتباطی سروآباد و اعلام هشدار پلیس فتا در خصوص کلاه برداری از نوع وام یک میلیون تومانی از جمله اخبارکوتاه کردستان در روز شنبه هشتم آذر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای سیاست‌گذاری سومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی مفاخر ایران از رشد 60 درصدی آثار این دوره به واسطه نحوه نظارت و رویکرد اجرایی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر پیام کبیری را در سمت «رییس مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی» ابقا کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون سازمان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: ارائه بسته‌های حمایتی مالی به ذی‌نفعان صنعت گردشگری و کاهش هزینه‌ها و مخارج آنها و همزمان تلاش برای ترویج سفرهای هوشمند و مسئولانه از جمله اقداماتی است که دولت تاکنون برای کاهش آسیب ناشی از کرونا انجام داده است.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت که حدود چهار میلیون ماسک بهداشتی مازاد تولید شده واحدهای صنعتی این استان در انتظار تعیین تکلیف است.

خبرگزاری مهر

فرمانده ناجا گفت: متأسفانه برخی افراد به مذاکره و سازش با دشمنان ایران اسلامی دلبسته اند اما باید بدانند که دشمنان در هر فرصتی مترصد ضربه زدن به ما هستند و نباید از توطئه آنان غافل شویم.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - هزاران تن از معترضان به محدودیت‌های جدید کرونایی در انگلیس روز شنبه به رغم دستور العمل‌های بهداشتی و هشدار پلیس، در پایتخت این کشور تظاهرات کردند.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: هر چهار فرآورده طبیعی با منشاء گیاهی مرتبط با بیماری کرونا که مجوز موقت تولید گرفته اند، دارای مصوبه کمیته اخلاق در پژوهش برای انجام کارآزمایی بالینی از معاونت پژوهشی دانشگاه های علوم پزشکی محل انجام طرح بوده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرنظارت بر پروژه‌های بیوتک ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از آمادگی شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید 3 تا 5 میلیون کیت تشخیص سریع کرونا در ماه برای مقابله با این ویروس در کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

محمدرضا ترکی گفت: ما نسل میانه‌ایم و در دانشکده‌های ادبیات و پیش از آن، استادانمان با متون ادبی مانوس‌تر بودند اما این‌نگرانی وجود دارد که پس از کرونا، نسل بعدی گزیده گزیده متن‌ها را بخواند.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: فعالیت ادارات در استان به روال هفته گذشته بوده و تغییری نکرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک سال پیش که کرونا به دنیا آمد، با خود علاوه بر عوارض جسمی، مشکلات روانی ناشی از ترس و اضطراب ابتلا را هم ایجاد کرد. استرس مداوم و در بسیاری اوقات بروز اضطراب آزار دهنده گریبانگیر افراد زیادی از هر رده سنی در جامعه شده است. یک روانپزشک در این باره توصیه‌های درمانی دارد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: مقام عالی استان فردا، یکشنبه میهمان سامانه ارتباط مردم و دولت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: تخصیص ارز به واسطه سامانه جامع ارزی بدون دخالت نیروی انسانی و به صورت خودکار انجام می‌شود.

خبرگزاری مهر

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: غلبه بر اثرات تغییراقلیم نیاز به اقدام همگانی با مسئولیت مشترک اما متفاوت در کشورهای مختلف دارد.