سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین از بستری شدن 517 بیمار کرونایی در استان خبر داد و گفت: اعمال محدودیت‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم، 20 درصد از بیماران سرپایی مبتلا به این ویروس را کاهش داده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت رازوجرگلان گفت: از ابتدای اعمال محدودیت های کرونایی تاکنون 25 واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن نکات بهداشتی و دستورات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان مرزی خراسان شمالی پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده از تهیه پادکست های آموزشی «خانه مان» برای کمک به افزایش مهارت های زندگی و گذران بهتر خانه نشینی کرونا حمایت می کند.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق گفت: تاکنون سند تک برگ برای 277 هزار و 105 هکتار از عرصه‌های ملی این شهرستان صادر شده است.

خبرگزاری ایسنا

رییس‌جمهور کشورمان در واکنش به ترور محسن فخری‌زاده گفت: همه اتاق‌های فکر و همه دشمنان ایران به خوبی بدانند ملت ایران و مسئولین کشور شجاع تر و غیورتر از آن هستند که این اقدام جنایتکارانه را بی‌پاسخ بگذارند. صحبت های حسن روحانی بازتاب زیادی در رسانه های عربی به دنبال داشت.

خبرگزاری ایرنا

رشت _ ایرنا_ معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: هم اکنون بر اساس آخرین آمارها در بحث آمار ابتلا و بستری بیماران کووید 19 در استان به روند ثابتی رسیده ایم.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - رییس اتاق اصناف آذربایجان‌شرقی گفت: این اتاق و اتحادیه‌های زیرمجموعه آن برای مقابله با کرونا به مدت یک هفته تعطیل است.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه از مشکلات مالی و کمبود نقدینگی موجود و گذشتن زمان اورهال ناوگان در شهر زیر زمینی می گوید و معتقد است تنها راه برون رفت از این روزهای سخت حمایت ها و کمک های مالی دولت است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - با همه گیری کرونا، مراکز 16 ساعته خدمات جامع سلامت در استان فارس با هدف غربالگری بیماران مشکوک به ویروس کرونا و کاهش مراجعین به بیمارستان ها راه اندازی شدند. طی هفته گذشته شمار مراجعه به این مراکز کاهش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با بیان اینکه اثر بخشی اجرای طرح محدودیت های کرونا در گیلان محسوس بوده است، گفت: همراهی و همکاری مردم و نیز دستگاه های و نهادهای مختلف در استان مطلوب بوده است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - جانشین استاندار فارس در ستاد مدیریت بیماری کرونا از مردم خواست تنها برای کارهای ضروری به ادارات استان مراجعه کنند.

خبرگزاری ایسنا

از پرداخت 60 درصد تسهیلات این بانک به بخش تولید طی هشت ماه اول امسال خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - فرماندار شاهرود گفت: فرمانداری هیچ گونه اختیاری برای صدور مجوز جهت تردد به شهرهای دیگر را ندارد و افراد در صورت تردد در بین راه هم جریمه خواهند شد.

خبرگزاری مهر

چند تن از شاعران محفل ابی فیض در واکنش به ترور و شهادت دکتر محسن فخری‌زاده در یک جمع‌سرایی احساسات خود را در قالب شعر بیان کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: تست کرونای کشتی‌گیران همه تیم‌های حاضر در گروه (الف) در لیگ برتر کشتی فرنگی منفی شد؛ دور برگشت لیگ از فردا (یکشنبه) آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا جزئیات الزام همراه داشتن کارت ملی برای اخذ خدمات اداری در شهرها را در راستای اجرای طرح هوشمند مدیریت کرونا تشریح کرد.