سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری مهر

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: غلبه بر اثرات تغییراقلیم نیاز به اقدام همگانی با مسئولیت مشترک اما متفاوت در کشورهای مختلف دارد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان قزوین گفت: بانک‌ها طی هفته جاری از هرگونه اقدام برروی چک‌ها خودداری کرده و از برگشت آنها جلوگیری کنند.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: براساس تاکید رییس جمهوری در ستاد ملی کرونا، هیچ دستگاهی در هفته جاری تعطیل نیست و فعالیت دستگاه‌ها بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی در این استان انجام می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون فناوری بانک مرکزی از تخصیص خودکار و سیستمی ارز از طریق «سامانه جامع ارزی» خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از احیای 12 هزار واحد تولیدی در کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از توقیف 104 دستگاه خودروی متخلف در یک هفته اول اجرای طرح محدودیت‌های ترددی شبانه در سطح شهرهای استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بخشنامه دورکاری مشاغل بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرهای قرمز به مدت یک هفته برای مقابله با شیوع بیشتر بیماری کرونا صادر شد.

خبرگزاری مهر

رئیس نظام مهندسی ساختمان کشور در ابلاغیه ای به رؤسای سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها، از تعطیلی یک هفته ای این سازمان ها خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در هفته اول اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی، 60 مورد بازدید از فضاها و اماکن ورزشی خصوصی و دولتی استان انجام و چهار باشگاه متخلف نیز پلمپ شد.

خبرگزاری مهر

‌نائب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران از پرداخت 60 درصد تسهیلات این بانک به بخش تولید طی هشت ماه سال 99 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندار ملارد گفت: در هفته گذشته به صورت مستمر تیم های گشت مشترک اداره صمت، اتاق اصناف و شبکه بهداشت با محوریت به نظارت بر اصناف پرداختند که در این راستا 27 واحد صنفی در رده های 3 و 4 که اجازه فعالیت نداشتند، پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رعایت محدودیت های کرونایی در استان به خوبی رعایت شده اما هنوز در ارامستان ها، پاساژها، دارو خانه ها و پایانه های مسافر بری در رعایت فاصله گذاری اجتماعی مشکل وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برنامه تلویزیونی «جهان‌آرا» امشب با حضور «سردار احمد وحیدی» وزیر اسبق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و با موضوع بررسی ابعاد ترور شهید «محسن فخری‌زاده» روی آنتن زنده شبکه افق می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در این استان گفت: در حال حاضر 402 تن مشکوک به کرونا در بیمارستان های قم بستری هستند که حال 81 تن از آنها وخیم است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شهادت محسن فخری زاده دانشمند فرزانه کشور گفت: عاملان این جنایت نیز مجازات و به سزای اعمال خود خواهند رسید تا درس عبرتی برای همه دشمنان نظام اسلامی باشد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - کمبود نیروی همراه برای مراقبت و پرستاری از بیماران کرونا مهمترین چالش پیش روی بیمارستان‌ها در دوران همه گیری کرونا است. همیاران سلامت طرحی است که با فراخوان عمومی از شهروندان می‌خواهد تا به یاری این بیماران بشتابند، اجرای این طرح تاثیر بسزایی در مراقبت از بیماران فارس داشته است.