سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان کالج پزشکی نیویورک واقع در آمریکا مکانیزمی را شناسایی کردند که موجب می‌شود فعالیت سیستم ایمنی بدن در دوران جنینی، ریسک ابتلا به اسکیزوفرنی در بزرگسالی را افزایش دهد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: سال گذشته، هشت انبار اختصاصی زیرمجموعه گمرک در واحدهای تولیدی استان وجود داشت که این تعدادا در سال جاری با رشد بیش از چهار برابری به 34 انبار رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیستمین همایش مشترک باستان‌شناسی ایران و ژاپن امروز با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در توکیو، دانشگاه کانازاوا ژاپن و پژوهشکده میراث فرهنگی و گردشگری ایران به‌شکل آنلاین برگزار شد.

خبرگزاری مهر

دبیرکل اوپک با تاکید بر نیاز صنعت نفت به 12 تریلیون و 600 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری، گفت: با وجود همه چالش‌ها، آینده روشنی برای صنعت انرژی پس از همه‌گیری کرونا ترسیم می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور با تاکید براینکه بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در طیور صنعتی مشاهده نشده است، گفت: گوشت مرغ و تخم مرغ عرضه شده در بازار کاملا سالم است.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - رییس شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت: دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان این شهرستان به دلیل نقص فنی از کار افتاد که به همین علت، 16 بیمار بستری در این مرکز درمانی به ارومیه اعزام شدند.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: 18 تیم در طرح شهید سلیمانی به منظور پایش، نظارت، مراقبت و حمایت از اقشار مختلف جامعه در مواجهه با ویروس کرونا مشارکت دارند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین محدودیت‌های اعمال شده را در جهت قطع زنجیره ویروس کرونا دانست و گفت: همه اهداف و برنامه‌ریزی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان جهت تعطیلی ادارات و برخی صنوف در راستای انجام این کار صورت گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل زندان های استان تهران با اشاره به شرایط تحریم های ظالمانه و شیوع کرونا گفت: باید با روحیه بسیجی و خدمت مضاعف در سنگر جهادی اصلاح و تربیت تلاش کنیم و روحیه بسیج باید بر روند خدمت در زندان ها حاکم باشد.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی مهاباد گفت: از ابتدای اجرای طرح جدید محدودیت‌های کرونایی تاکنون رانندگان 129 دستگاه خودرو در این شهرستان جریمه پنج میلیونی ریالی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور و با توجه به اینکه این شهرستان در وضعیت نارنجی از نظر ابتلا به بیماری کویید 19 قرار دارد، به تشریح نحوه فعالیت ادارات در هفته جاری پرداخت.

خبرگزاری ایسنا

برگریزان خزان کرونا در استان فارس به فوت 35 نفر دیگر از بیماران طی 24 ساعت گذشته، تداوم دارد.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده ناجا با اشاره به شهادت دانشمند فرزانه کشور دکتر "فخری زاده" گفت: قطعا راه این شهید بزرگوار ادامه دارد. جوانان این سرزمین و دانشمندان ایران اسلامی راه این شهید بزرگوار و همه شهدا را ادامه خواهند داد و عاملان این جنایت نیز مجازات می‌شوند و به سزای اعمالشان خواهند رسید تا درس عبرتی برای همه دشمنان نظام اسلامی باشد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان با تاکید بر کاهش حداکثری تعداد کارکنان دولت در هفته جاری برای کمک به مهار ویروس کرونا گفت که هیچ اداره و سازمانی در استان به طور کامل تعطیل نیست.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس پلیس راه خوزستان با اعلام آماده باش ماموران پلیس در پی پیش‌بینی بارندگی شدید در تمام شهرهای استان، گفت: ماموران پلیس در بهبهان، ایذه، لالی، گتوند و مسجدسلیمان که طبق پیش‌بینی‌ها بیشترین بارندگی را خواهند داشت، تقویت می‌شوند.