سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: با همراهی و مشارکت خوب اقشار مختلف مردم از جمله کسبه و بازاریان، شهرستان در نقطه مطلوبی از اجرای محدودیت‌های جدید کرونا قرار دارد که انتظار داریم تا پایان اجرای طرح محدودیت‌ها، این همراهی باید تداوم یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی مهمترین ویژگی شهیدفخری‌زاده را صبوری و ثابت‌قدمی دانست و گفت: این شهید همان نخستین نفرات و عناصری بود که با پدیده کرونا به‌شکل کاملا جهادی و علمی برخورد کرد و در تعامل با وزارت بهداشت کیت تشخیصی ساخت و در این عرصه گام‌های بزرگی برداشت.

خبرگزاری ایسنا

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: طی هفته گذشته ماموران پلیس در خراسان جنوبی یک تن انواع مواد مخدر را از سوداگران مرگ کشف کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران، شفاف‌سازی مبادلات خارجی و جلوگیری از فساد را از مزایای سامانه جامع تجارت دانست و گفت: این سامانه، کشور را در سطح استانداردهای نظام بین‌المللی تجارت قرار خواهد داد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح وضعیت بیماری کرونا طی هفته اخیر در کشور، گفت: بیشترین میزان مرگ و میر کرونا طی هفته گذشته مربوط به استان‌های یزد، سمنان و خراسان جنوبی بوده است.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل _ ایرنا _ رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خلخال گفت: استفاده از ماسک به عنوان عامل مهم بازدارنده از ابتلا به کرونا هیچ گونه عوارض جانبی برای استفاده‌کنندگان ندارد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: در پی اعمال محدودیت‌های کرونا در آذرماه جاری، شمار مبتلایان و جان‌باختگان بر اثر این ویروس مهلک در استان رو به کاهش است و امید می‌رود که با تداوم همکاری مردم و کسبه به زودی این خطه از فهرست قرمز کووید 19 خارج شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس بنیاد علمی اکو با تاکید بر اینکه فاصله زیاد میان دانشمندان و جامعه علمی با عموم مردم همه چیز را به هم ریخته است، گفت: در اوضاع نابسامان کرونا، داشتن مشاور علمی برای روسای دولت‌ها اهمیت بسیاری دارد.

خبرگزاری مهر

هلدینگ فاخر که در سه حوزه پست و لجستیک، تجارت الکترونیک و فین‌تک فعالیت دارد با برگزاری نمایشگاه مجازی سیمرغ، ایجاد اکوسیستمی کارآمد برای رقابت با برندهای جهانی را آغاز کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 72 درصد هنرمندانی که آثارشان در یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران به نمایش گذاشته شده است، زن هستند که این آمار از مشارکت 2 برابری آنها در نسبت مردان خبر می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کنگاور گفت: پرستار بخش کرونای بیمارستان شهید چمران کنگاور پس از مدتی مبارزه با کووید 19 به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - استاندار مازندران میزان رعایت محدودیت‌های جامع و هوشمند کرونایی طی یک هفته گذشته توسط مردم استان را رضایت‌بخش توصیف کرد و گفت: محدودیت‌های وضع شده باید با رفع رفع نواقص به صورت جدی‌تر در هفته دوم اجرایی شود تا نتایجی که مورد نظر است، محقق شود.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - قاچاق دام پدیده‌ای نام آشنا که مرزهای کشور را با خود درگیر کرده این روزها در شرق کشور و حوزه سیستان‌وبلوچستان با شیبی تندتر از گذشته در تحولات اقتصادی و کمبود و گرانی گوشت قرمز کشور موثر است.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - چابهار - همزمان با سراسر کشور در پی اعلام محدودیت‌های ستاد مبارزه با کرونا، تجار و اصناف شهرستان چابهار با تعطیلی کسب و کارشان با برای پیشگیری از شیوع این ویروس با ستاد کرونا همکاری داشتند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با صدور پیامی ضمن غیر انسانی خواندن ترور دانشمندان و شخصیت‌های برجسته همچون قاسم سلیمانی و محسن فخری‌زاده، گفت: اینگونه جنایات غیر انسانی بیانگر به بن بست رسیدن توطئه‌های استکبار جهانی و مولود نامشروعش رژیم منحوس صهیونیستی است.