سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کووید 19 خوزستان با بیان اینکه ادارات این استان تعطیل نیستند گفت: در رابطه با فعالیت ادارات دولتی و دیگر نهادها بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا عمل می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

مستند بلند «حرف بزن تا بتوانم ببینمت» تولید سال 2019 کشورهای صربستان، کرواسی و قطر به کارگردانی «ماریا استوینیک»، در بخش بهترین‌های جهان مستند چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت به نمایش گذاشته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پی شهادت محسن فخری زاده در پیامی نوشت: مردم شریف ایران از خون پاک فرزندان خود به سادگی نمی‌گذرند و آرامشان نخواهند گذاشت.

خبرگزاری ایسنا

صنعت لجستیک مثل سایر صنایع در عصر مدرن با دیجیتالی شدن گره خورده و هر جایی که پای تجارت آنلاین به میان آمده، تحولات فناورانه این صنعت خودی نشان داده‌اند.

خبرگزاری مهر

در جدیدترین شماره فصلنامه انگلیسی میراث و گردشگری گیلگمش به بناهای تاریخی ایران و شگفتی‌هایی مانند راه‌نشان‌ها (میل)، باغ‌های ایرانی، بازار و هنر گچبری پرداخته شده است.

خبرگزاری ایسنا

مدیران موزه‌های اروپا می‌گویند چرا موزه‌ها و موسسه‌های فرهنگی باید در دومین مرحله قرنطینه تعطیل شوند درحالی که ادامه فعالیت سایر مکان‌های عمومی همچون مدرسه‌ها و فروشگاه‌ها همچنان امکان‌پذیر است.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خون مطهر و مقدس فخری زاده ها چراغ راه روشن پیشرفت علمی، دفاعی و صنعتی کشور را پر فروغ تر نموده و ملت را در مسیر فتح قله های سرافرازی مصمم تر و چشم انداز آینده را بسیار پر امیدتر نمایان ساخته است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حمل‌ونقل عمومی درون شهری و تداوم دورهمی‌های خانوادگی را مهم‌ترین ضعف‌های مقابله با کرونا در این استان اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان گفت: فعالیت کارکنان ادارت در هفته جاری (حضوری و دورکاری) تابع نظر مستقیم مدیران کل استان و یا مدیران ارشد کشوری است و در این ارتباط مدیران تصمیم گیر هستند.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - رییس بیمارستان شهید دکتر قلی‌پور بوکان گفت: به خاطر افزایش توجه مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان این شهرستان در روزهای اخیر 33 درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه بسیج همیشه در عرصه خدمت رسانی به مردم خوش درخشیده است و محل اتکا و عصای دست ملت ایران است، گفت: تا فتنه‌های داخلی و خارجی وجود دارند بسیج هم خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا

نعمت‌الله ایرانزاده، سیدمحمد ترابی، عباسعلی وفایی و مریم خلیلی جهانتیغ با یادی از زهرا استادزاده، درگذشت این عضو هیأت علمی و رئیس اداره اعزام در معاونت گسترش زبان فارسی و ایران‌شناسی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی خارج از کشور وزارت علوم را تسلیت گفتند.

خبرگزاری ایرنا

تربت‌حیدریه - ایرنا - مدیر غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از تهیه و تامین انسولین مورد نیاز بیماران دیابتی در مناطق زیرپوشش این دانشگاه خبر داد و گفت: بیماران دیابتی برای دریافت انواع انسولین می‌توانند با رعایت نوبت به معاونت غذا و دارو این دانشگاه در خیابان شهید مدرس این شهر مراجعه کنند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: 17 هزار میلیارد ریال تسهیلات خط هفت مکانیزاسیون از سوی این بانک از ابتدای امسال تاکنون به کشاورزان کشور پرداخت شده است.

خبرگزاری ایسنا

در پی افزایش آمار مبتلایان و مرگ‌ومیرهای ناشی از شیوع ویروس کرونا در ایران، مسئولان ستاد ملی کرونا اجرای طرح محدودیت‌های دو هفته‌ای در سراسر کشور را تصویب کردند. این محدودیت‌ها با تعطیلی تمام گروه‌های شغلی 2، 3، 4 و منع تردد خودروهای شخصی از ساعت 21 تا 4 بامداد از روز شنبه یکم آذرماه، آغاز شده است.

خبرگزاری ایسنا

اخبار، واکنش ها و پیام های داخلی و خارجی در پی شهادت محسن فخری زاده، دانشمند برجسته دفاعی و هسته ای کشورمان در یک عملیات تروریستی در منطقه آبسرد شهرستان دماوند در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.