سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص تعویق زمان برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانونهای وکلای دادگستری ایران سال 1399 (اسکودا) اطلاعیه صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - سخنگوی سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: حجم جابه‌جایی مسافر توسط خودروهای بزرگ جمعی ناوگان اتوبوسرانی این کلانشهر طی امسال تاکنون افزون بر 55 درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال کمتر شده است.

خبرگزاری تسنیم

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید فخری زاده به عنوان مرکز یکی از پژوهشکده های اصلی کشور در حوزه ساخت کیت تشخیص کرونا، سریع وارد عرصه تولید داخل شد.

خبرگزاری ایرنا

بلگراد - ایرنا - منطقه بالکان در اروپا اگرچه جمعیت زیادی را در خود جای نداده، اما روند صعودی آمار ابتلای ساکنان این منطقه به کرونا و افزایش مرگ و میر ناشی از آن با وجود اعمال محدودیت ها و قرنطینه، بسیار نگران کننده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک کارشناس بازار انرژی گفت: قیمت نفت در شرایط فعلی بین 40 تا 45 دلار در هر بشکه در نوسان است که اچنانچه شیوع کرونا در جهان کنترل شود، قیمت‌ها بیشتر نیز خواهد شد. بنابراین قیمت 40 دلاری نفت در بودجه سال آینده برآورد درست و واقع‌گرایانه‌ای به شمار می‌رود.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آخرین آمار مربوط به بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در 24 ساعت گذشته 391 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایسنا

جمعی از طلاب و استادان حوزه علمیه قم به همراه برخی از مردم مومن و انقلابی این استان روز شنبه در اعتراض به ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تجمع اعتراضی برگزار کردند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل _ایرنا _ رییس اداره فرش سازمان صمت استان اردبیل گفت: با استفاده از مزایای بیمه روستایی و عشایری بافندگان فرش دستبافت این استان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی استان اردبیل از اعمال قانون سه هزار و 177 راننده متخلف در طرح محدودیت تردد شبانه در این استان خبر داد و گفت: از زمان آغاز اجرای طرح محدودیت تردد 560 راننده مشمول جریمه 500 هزار تومانی و 81 راننده مشمول جریمه یک میلیون تومانی شدند.

خبرگزاری ایسنا

ملی‌پوش المپیکی بوکس ایران گفت: در حال حاضر تمرینات خوبی را سپری کرده‌ایم، اما برای آمادگی بیشتر نیازمند تورنمنت‌های تدارکاتی هستیم.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 13402 مورد جدید کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 391 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید19 در کشور به 47 هزار و 486 نفر رسید و 27 استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: در همایش سراسری نجوم که به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار شد، 2 دانش‌آموز از این استان رتبه برگزیده کشور را به دست آوردند.

خبرگزاری ایرنا

دزفول - ایرنا - مسوولان شهرستان دزفول روز شنبه در پیام‌های جداگانه ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند صنعت دفاعی ایران را محکوم کردند.