سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: تا عصر روز گذشته 350 لاشه پرنده مبتلا به آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان از سطح تالاب میقان اراک جمع آوری شد.

خبرگزاری ایسنا

مدیر کل دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان، از برگزار نشدن دومین دوره مسابقات جام خوشه چین به دلیل تشدید بیماری کرونا خبر داد و گفت: هر چند تمام برنامه ریزی های لازم برای برگزاری دومین دوره جام خوشه چین انجام شده بود، اما مجوز برای برگزاری از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا صادر نشد.

خبرگزاری مهر

مهلت مشارکت در جشنواره تقدیر از افراد و گروه‌های مروج کتاب‌خوانی تمدید شد.

وب‌گاه تابناک

هفتم آذر سال 1399، روزی اندوهناک برای مردم ایران بود؛ غروب جمعه‌ای که در آن دکتر محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای و دفاعی با یک حمله تروریستی به شهادت رسید تا بار دیگر ماهیت شوم رژیم صهونیستی برای جهانیان آشکار شود.

خبرگزاری مهر

فدراسیون تنیس روی میز با برگزاری دوره آموزشی تئوری مربیگری به رکود 9 ماهه خود در بخش آموزش پایان داد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان گفت: ادارات استان سمنان در هفته جاری با حداقل کارکنان دایر خواهد بود و تعطیلی مطلق وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - امام جمعه کیش به مناسبت شهادت دانشمند هسته‌ای شهید فخری‌زاده پیام تسلیتی صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان گفت: در هفته اول (اول تا هفتم آذر) اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی و ممنوعیت ترددها، 801 خودروی متخلف و ناقض این طرح در معابر ورودی و خروجی استان از سوی عوامل پلیس راه و راهور جریمه شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان دامپزشکی کشور ضمن هشدار از تولیدکنندگان طیور صنعتی و بومی درخواست کرد تا با بروز بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، هرگونه تلفات غیرمتعارف را به اداره های دامپزشکی استان ها اعلام کنند.

خبرگزاری ایسنا

معاون پژوهش و منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از راه‌اندازی شبکه محققان و پژوهشگران عرصه کتابداری، اطلاع‌رسانی، علوم آرشیوی و اسنادی، مطالعات ایران‌شناسی و اسلام‌شناسی و نسخه‌پژوهی در یازدهمین جشنواره ملی «پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران» خبر داد.

خبرگزاری مهر

فدراسیون جهانی تکواندو از اقدام به برگزاری نخستین دوره همایش برابری جنسیتی و رهبری زنان و مشارکت با شرکت «هاسبرو» با هدف تشویق کودکان سراسر جهان به ورزش تکواندو خبر دادند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - جمعی از مدیران و مسئولان، شخصیت‌ها و نهادهای استان فارس در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت شهید محسن فخری‌زاده شهید صنعت دفاعی را تبریک و تسلیت گفتند و تاکید کردند که راه پرافتخار این دانشمند شهید در مسیر اعتلای ایران اسلامی ادامه دارد.

خبرگزاری ایسنا

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار تهران از ابلاغ تعطیلات یک هفته‌ای دستگاه‌های دولتی تهران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از برگزاری وبینار معرفی جاذبه های گردشگری و صنایع دستی این استان در کاروانسرای گنجعلیخان کرمان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

چابها - ایرنا - مدیر بازارچه مرزی دشتیاری در جنوب سیستان‌وبلوچستان گفت: 106 هزار تن کالا به ارزش 29 میلیون دلار از ابتدای سالجاری تاکنون از این مرز صادر شده که نوید دهنده فعالیت خوب این بازارچه با وجود مشکلات و محدودیت‌ها در ایام کروناست.