دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

گناوه - ایرنا - "اعظم حسین پور" دبیر مقطع متوسطه آموزشگاه فاطمه زهرا (س) روستای "چهارروستایی" گناوه استان بوشهر که در بیمارستان نمازی شیراز بستری است، به صورت آنلاین به دانش‌آموزان خود آموزش می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - آغاز برداشت گل نرگس در آزادشهر، کشف 120 هزار نخ سیگار قاچاق در گرگان و انجام مطالعات انتقال 20 میلیون مترمکعب آب سدهای گلستان برای استفاده صنایع از جمله خبرهای کوتاه روز شنبه گلستان است.

خبرگزاری مهر

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: شهادت دانشمند بزرگ ایران اسلامی که در راه عشق به کشور عزیزمان و حمایت از ولایت و ملت شریف ایران همواره کوشیدند، ملت شریف ایران را داغدار نمود.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - بیست و دومین مانور سراسری زلزله و ایمنی دربستر شبکه شاد مدارس استان البرز به منظور ارتقای دانش و مهارت دانش آموزان در شرایط بحران برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از مجموع یک هزار و 37 نمونه‌گیری انجام شده از افراد مشکوک در 24 ساعت گذشته 418 نفر مبتلای قطعی به ویروس کرونا در این استان شناسایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سریال «بیگانه‌ای با من است» با هنرمندی زنده یاد «پرویز پورحسینی» از شنبه 15 آذرماه، روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

خبرگزاری مهر

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری مسابقه اینستاگرامی شهر آماده با هدف ارایه اطلاعات موثق به شهروندان در خصوص ویروس کرونا خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی شهادت «محسن فخری‌زاده» از دانشمندان هسته‌ای کشورمان را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایسنا

تنها بانوی پارالمپیکی ریکرو بانوان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در قرنطینه خانگی به‌سر می‌برد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان‌وبلوچستان گفت: سفر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در این استان در پی شیوع ویروس کرونا امسال 31 درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز اعلام کرد که در هفته دوم اعمال محدودیت های کرونایی، ادارات این استان تعطیل نیستند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس بنیاد علمی اکو با تاکید بر اینکه فاصله زیاد میان دانشمندان و جامعه علمی با عموم مردم همه چیز را بهم ریخته است، گفت: داشتن مشاور علمی برای روسای دولت‌ها اهمیت بسیاری دارد زیرا ما در اوضاع نابسامان کرونا قرار داریم

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی از ورود چهار هزار و 424 دستگاه خودرو به شهرهای استان جلوگیری شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با کاهش ارزش پول ملی ترکیه و تلاش اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم علیه این کشور امیر قطر یک بار دیگر با سفر به آنکارا تلاش های کشورش برای احیای اقتصاد ترکیه را از سر گرفت.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - تعداد روس‌هایی که از راه دور کار می‌کنند براساس آمار وزارت کار روسیه در طول سال جاری 110 برابر شده است، به گفته کارشناسان، این قالب کاری به دلیل مزایای آن پس از همه‌گیری نیز ادامه خواهد یافت.