دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاد دانشگاه و جامعه شناس گفت: در دوران شیوع کرونا که بسیاری از مشاغل دچار مشکل شده‌اند، نیاز است که دولت حمایت های اقتصادی از خانواده‌ها را افزایش دهد.

خبرگزاری ایسنا

مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون دکتری سال 1400 فردا یکشنبه 9 آذر پایان می پذیرد.

خبرگزاری مهر

کاراته کای المپیکی ایران گفت: تلاش مجموعه تیم ملی کاراته حضور در مسابقات پیش رو با آمادگی بالا جهت کسب سهمیه‌های باقی برای حضور قدرتمند در المپیک است.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: 6 میلیون عدد ماسک از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در کارگاه‌های اقشار مختلف بسیج این استان تولید و توزیع شده است.

خبرگزاری مهر

مشکل جامعه ایران آنهایی هستند که در را نیمه باز گذاشته و به خیال خودشان از همه زرنگترند. از این شارلاتان‌ها در همه جا از بین سیاستمداران و مسئولان گرفته تا روشنفکران و اساتید دانشگاه هست.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مدیرکل راه‌آهن اراک گفت: ظرفیت جابه جایی مسافر در راه‌آهن این شهرستان در راستای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا 50 درصد کاهش یافت.

خبرگزاری ایرنا

پکن - ایرنا - به رغم آنکه چین همچنان مدعی است شواهدی دال بر نشات گرفتن ویروس کرونا از این کشور وجود ندارد، سازمان بهداشت جهانی به پکن اعلام کرده است که باید برای پذیرش محققان بین المللی آماده شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - نقاهتگاه بیماران کووید 19 شهرستان کنگاور در قالب طرح شهید سلیمانی و به نام این شهید والامقام، با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه و رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان روز شنبه راه‌اندازی شد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با بیان اینکه غربالگری منسجم و وسیع محله به محله زنجیره کرونا در استان را قطع می کند، گفت: این غربالگری در طول هفته اخیر با همکاری بسیج، فرمانداری ها، شهرداری‌ها، هلال احمر و بهداشت و درمان برای قطع زنجیره کرونا در استان آغاز شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با توجه به نقش موثر رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی تا پایان محدودیت‌های جدید کرونایی، اجباری در تعطیلی نداشته و تصمیم‌گیری درخصوص ادامه کار با رعایت دستورالعمل‌ها یا توقف روند انتشار، بر عهده مدیران رسانه‌ها خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: 2 طرح گردشگری - ورزشی در استان شامل تله سی یژ و تله اسکی کامان و زرشک امسال به ترتیب احیا و راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ظرفیت آزمایشگاهی و مراکز تشخیصی ویروس کرونا در این استان با توسعه حوزه آزمایشگاهی خصوصی و دولتی 2 برابر شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به شرایط فعلی کشور در شیوع ویروس کرونا گفت: فرآیند تامین دارو از طریق اتخاذ تسهیلات بلاعوض در راستای رفاه حال بیماران، امری ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک استاد خوشنویسی معتقد است که بهترین و سالم‌ترین تفریح برای کودکان و نوجوانان به ویژه در دوران کرونا و تعطیلی مدارس، استفاده از قلم و مرکب و آموختن و تمرین هنر اصیل خوشنویسی است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: طرح انجام تمرینات ورزشی در منزل با عنوان "ورزش در خانه" با همکاری هیاتهای ورزشی در این استان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - علی رفیعی، مدرس، نویسنده، مترجم و کارگردان سینما و تئاتر که سال‌های دوستی و همکاری با پرویز پورحسینی بازیگر فقیدداشت در یادداشتی از این دوستی طولانی و حال فراق و سوگ از دست دادن او نوشت.