یک‌شنبه 15 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - معاون نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش قزوین از اجرای طرح تحول پیوند سواد آموزی و زندگی در راستای تحقق سند تحول بنیادی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این طرح در مراکز یادگیری محلی سوادآموزی استان و در سال تحصیلی جدید اجرایی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

یخبندان سرمایه‌گذاری در اقتصاد، روحانی رکورددار تورم در 60 سال اخیر و همنشینی با کرونا در صف مرغ دولتی، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - هنوز بسیاری از شهروندان، خیل جمعیت بیمار بستری در راهروهای بیمارستان ها و خس خس خشک سینه و صدای سرفه های رنج آور مبتلایان و مرگ نزدیک به 300 نفر در کهگیلویه و بویراحمد را باور ندارند و در دورهمی ها شرکت می کنند و به جای اینکه در خانه بمانند به انتشار این ویروس کمک می کنند.

خبرگزاری ایسنا

در این شماره از بسته اخبار علم و فناوری ایسنا، خبرهایی از سومین واکسن موثر کرونا، تلاش چین برای دستیابی به سنگ و خاک در کره ماه، تأیید رشد مجدد دم تمساح و دو خبر دیگر را مرور می‌کنیم.

خبرگزاری ایسنا

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح پنجشنبه (6 آذر) به مرز 61 میلیون نفر نزدیک شد و تعداد قربانیان این ویروس نیز به حدود یک میلیون و 427 هزار نفر رسید. در حال حاضر آمریکا با بیش از 13 میلیون و 137 هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید -19 هم‌اکنون...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با همکاری شهرداری تهران، طرح «امانت سیار» را با پیام «بخوان و به دیگری بسپار» اجرایی کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: طرح پیشگیری از خشونت و خودکشی با حضور تسهیل گران در محلات آسیب خیز این استان آغاز شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی‌های ایرنا و گزارش‌های دریافتی از برخی مجتمع های تجاری بزرگ پایتخت، از بازگشت برخی برندهای خارجی پوشاک به بازار کشورمان با وجود ممنوعیت فعالیت آنها حکایت داشته و حضور گسترده آنها استمرار طرح مقابله با برندهای محرز پوشاک قاچاق را به چالش می‌کشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران _ ایرنا _ آمریکای لاتین که در یکسال اخیر از میزبان های اصلی ویروس کرونا بوده و شیوع کووید -19 در این منطقه سیر صعودی دارد، حالا شینده شدن زمزمه هایی از احتمال آغاز واکسیناسیون شاید دلگرم کننده ترین خبر روزهای اخیر برای مردم آسیب پذیر این منطقه باشد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل از غربالگری 370 هزار نفر از اهالی استان در طرح سپهبد قاسم سلیمانی در عرض یک هفته گذشته خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه مسلم مشهد گفت: بسیج همیشه در کنار و حامی مردم است و در شرایط شیوع بیماری کووید 19 باید به خانواده‌های گرفتار اطمینان دهیم که جز غم بیماری رنج دیگری نداشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر رییس جمهوری آرژانتین اعلام کرد که پیکر «دیگو مارادونا» اسطوره فوتبال این کشور در کاخ ریاست جمهوری آرژانتین در بوینس آیرس به خاک سپرده خواهد شد.

خبرگزاری مهر

قم - یک فعال سیاسی و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: باوجود تمام این مشکلات ما معتقد هستیم در این شرایط نباید این رئیس جمهور استیضاح شود.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - رعایت محدودیت ها طی روزهای اخیر، نتایج خوب نسبی را داشته و توانسته دست کم مقدمات شیوع بیشتر بیماری کووید 19 را کمرنگ کند که با توجه به این اثرگذاری، تداوم رعایت محدودیت ها توسط شهروندان در روزهای آینده، همچنان مهمترین اصل در مقابله با شیوع کروناست.

خبرگزاری ایرنا

خمین - ایرنا - فرماندار خمین گفت: اصناف، کسبه، بازاریان این شهرستان در اعمال محدودیت‌های جدید کرونا که از اول آذرماه جاری کلید خورده، نمره قابل قبولی گرفته‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: تردد وسایط نقلیه سنگین در مسیرهای ارتباطی این استان نسبت به روزهای گذشته 10 درصد افزایش یافته است که اغلب این خودروها نیز باری هستند.