یک‌شنبه 15 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - فرماندار اراک گفت: گروه‌های شغلی رده یک در قالب نظام طبقه‌بندی فعالیت ایام کرونا در شهرستان اراک از سوی تیم‌های بازرسی رصد مستمر می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان گفت: 247 میلیارد و 845 میلیون ریال از هزینه‌های این اداره‌کل در نیمه نخست امسال مربوط به هزینه‌های درمانی و سطح یک روستایی بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، مسابقات سراسری قرآن، ویژه خانواده طلاب و روحانیون اهل سنت کشور را به صورت مجازی با عنوان " مهرواره قرآنی طاها و شعار «قرآن، کتاب زندگی» برگزار می کند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - استان فارس در هفته‌ای که گذشت، شاهد همکاری خوب مردم و اصناف در طرح محدودیت‌های جامع کرونایی بود. ثبت 9 خانه تاریخی در شیراز و بحث بر سر نامگذاری جدید شورای اسلامی شهر از جمله مهمترین رویدادهاست. برگزیده رخدادهای هفته استان فارس را در 60 ثانیه ببینید و بشنوید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه با اشاره به کاهش 80 درصدی تجارت با این کشور در سه ماهه نخست امسال، گفت: طبق آخرین آمار تجارت، این خسارت که ناشی از بسته شدن مرزها به دلیل شیوع ویروس کرونا بود، جبران شده است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در مازندران گفت: دارندگان کارت تردد در محدودیت کرونایی باید شماره پلاک خودروهای خود را بر روی این کارت درج کنند.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف و همشهریان بروجردی به بیش از 95 درصد رسیده که این مهم باید تا قطع کامل زنجیره انتقال این ویروس تداوم یابد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی قم گفت: از ابتدای اجرای طرح محدودیت‌های ستاد ملی کرونا تاکنون، تردد در محورهای مواصلاتی این استان، 48 درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار این استان 288 هزار ریال تعیین شد.

خبرگزاری ایسنا

نامشخص بودن زمان برگزاری لیگ برتر تیروکمان به خاطر تشدید بیماری کرونا، سبب بلاتکلیفی و سردرگمی کمانداران شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر کمیته امنیتی انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مبارزه با کرونا در گفت وگو با ایرنا از همکاری 90 درصدی مشاغل و هموطنان با طرح محدودیت‌های فراگیر خبر داد و گفت: همه دستگاه‌ها با تمام توان خود وارد شده و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و این طرح، نقطه عطف هماهنگی در برخورد با بیماری است.

خبرگزاری ایرنا

ابتلای روزانه در نیوزیلند، کمتر از 10 نفر است. این کشور با برنامه‌های خانم جاسیندا آردرن، نخست‌وزیر آن، به نمونه موفقی در جهان برای مهار این همه‌گیری ترسناک، تبدیل شده است. مرور کوتاهی بر اقدامات این کشور برای مقابله با ویروس کرونا، ببینید.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرپرست اداره ورزش و جوانان شیروان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون سالن‌های ورزشی این شهرستان به علت نداشتن درآمد، اجاره‌ای به خزانه واریز نکرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - سپهر آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در روزهای دشوار کرونایی شاهد شکوفایی سنت حسنه‌ای به نام اهدای تلفن همراه و تبلت به دانش‌آموزان نیازمند است تا آنان از قافله علم‌آموزی و تربیت و تعلیم عقب نمانند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات زنجان در هفته جاری موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به چالش ایجاد شده برای معدنکاران استان با ابلاغ قانون حراست از گیاه گون در استان و ضرورت استفاده بهینه نمک برای حفظ آسفالت معابر در فصل سرما اشاره کرد.