جمعه 15 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری تسنیم

13 عضو تیم فوتبال جوانان روسیه به ویروس کرونا مبتلا شدند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - پیام تسلیت عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور و محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، به خانواده بانوی معلم فداکار گرمه‌ای، که از وی به عنوان «شهید تربیت» یاد می‌شود، ابلاغ شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها بر راهبرد عزت، حکمت و مصلحت برای ارتباط و تعامل با کشورهای دیگر تأکید کرده اند، گفت: اگر در چنین مقطعی از این راهبرد استفاده نکنیم پس چه زمانی استفاده خواهیم کرد، مسایل کشور با سوزاندن فرصت‌ها قابل حل نیست.

خبرگزاری ایرنا

اروپا | بلگراد - ایرنا - وزیر تجارت، گردشگری و ارتباطات صربستان و سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلگراد بر گسترش و ادامه همکاری‌های تجاری دو جانبه تاکید کردند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی خلیل‌آباد در استان خراسان رضوی از کشف 138 کیلو و 390 گرم تریاک طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان و استان خراسان شمالی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تازه ترین رویدادها از ایران و جهان را در بخش خبری هفت عصر ببنید، بشنوید و نشر دهید

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین سازمان برنامه و بودجه کشور و مقام عالی استان در خصوص اجرای طرح های جهش تولید گفت: طبق این توافق، پنج هزار و 500 میلیارد ریال برای اجرای طرح های جهش تولید اختصاص یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسابقات لیگ برتر والیبال مردان و زنان طبق برنامه‌ای که پیش از این اعلام شده بود، برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بهزیستی کشور، بخشنامه لزوم صدور الکترونیکی موافقت اصولی مراکز غیردولتی بهزیستی با استفاده از سامانه ثبت صدور مجوزها را ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با پیگیریهای انجام شده از طریق شورای پول و اعتبار و تصویب در ستاد تدابیر ویژه اقتصادی استان، مشکل مربوط به تعیین سقف برای خروج زیورآلات نقره همراه مسافر از مرز این استان برطرف می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه ستاد مردمی کرونا باید در زمینه فرهنگ‌سازی ورودی جدی داشته باشد گفت: گاهی به دلیل خستگی و یا مشکلات مالی، رعایت مسائل بهداشتی کمرنگ‌تر از گذشته شده است، بنابراین در این زمینه نیاز به فرهنگ‌سازی داریم.

خبرگزاری ایسنا

معاون استاندار قم بر لزوم هماهنگی هرچه بیشتر در زمینه فعالیت در عرصه طرح های مرتبط به مقابله با کرونا در استان تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

از داماد 24 ساله‌ای که در جشن خودش کرونا گرفت و یک هفته بعد از ازدواج فوت کرد، تا مراسمی که در آن 150 نفر عروسی گرفتند؛ همه اخبار نشان می‌دهد که مراسم عروسی، قتلگاه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا -"تدروس آدهانوم" مدیر سازمان جهانی بهداشت دوشنبه شب گفت: واکسن کرونا به تنهایی نمی‌تواند ویروس کرونا را از بین ببرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ورامین گفت: در حال حاضر شهرستان ورامین از 7 کتابخانه عمومی برخوردار است که به منظور تأمین زیرساخت‌های مناسب در حوزه کتابخوانی، به احداث 3 کتابخانه جدید در مناطق مختلف این شهرستان نیاز است.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به کاهش شمار بستری‌های مبتلا به کرونا در این شهرستان گفت: هم اکنون 132 بیمار در بخش کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان بستری هستند که نسبت به هفته گذشته 50 نفر کمتر است.