چهارشنبه 13 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استارتاپ‌ها می‌توانند با ثبت‌نام در طرح بوم واره بین 60 تا 90 میلیون تومان خدمات رایگان دریافت کنند.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - فرماندار ویژه کاشان با اشاره به مصوبه هیات وزیران در راستای حمایت از جامعه معلولان گفت: ستاد هماهنگی مناسب‌سازی محیط برای جامعه معلولان بر اساس این مصوبه در شهرستان تشکیل می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

مهدی صفاری نیا، مدیر بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) درگذشت حجت‌الاسلام جواد اژه‌ای، نماینده رهبر معظم انقلاب در امور دانشجویان اروپا و آمریکا و عضو جامعه خادم المصطفی (ص) را در پی ابتلا به کرونا تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس مرکز بهداشت سنندج گفت: طی مهر و آبان 17 هزار مبتلا به کرونا در این شهر قرنطینه شدند که 14 هزار نفر آنان اطرافیان در تماس با مبتلایان بوده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اداره پیشگیری از سوانح و حوادث وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حوادث رانندگی سومین عامل مرگ در کشور و اولین آمار مرگ در کودکان و جوانان است و سالانه با مرگ حدود 17 هزار نفر حدود 6 میلیارد دلار به کشور خسارت می زندو

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - دگرگونی در شیوه‌های آموزشی در دوران کرونا دانشگاه‌آزاد اسلامی فارس را نیز بی‌نصیب نگذاشته است، گرچه بسیاری از دانشجویان از روند فعالیت‌های اداری و آموزشی مجازی گلایه‌مند بوده‌اند، رئیس این دانشگاه از حل مشکلات تا پایان ترم جاری سخن گفت.

خبرگزاری ایسنا

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن مقایسه واکسن فایرز با سایر واکسن‌های مطرح شده علیه کووید 19، اظهار کرد: در حالیکه اکثر واکسن‌ها پروتئین Spikeویروس را هدف قرار داده‌اند و یا مبتنی بر وکتور ویروسی هستند، واکسن فایزر یک snippet در RNA ویروس را هدف گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - روستای اعلادوله شهرستان سروستان در 50 کیلومتری شیراز با مشکلات مختلفی طی دهه‌های گذشته روبرو بوده که با تلاش‌های صورت گرفته، بخشی از آنها رفع شده و بخشی دیگر نیز در حال پیگیری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «امیر هاشمی‌مقدم» با بیان اینکه «اسکوچیچ» نباید اشتباه «ویلموتس» را تکرار کند، گفت: تیم ملی ایران باید به جام‌جهانی برود و فرصتی برای استفاده از بازیکنان جوان نیست. به وقتش می توان در این باره کار کرد.

خبرگزاری مهر

اداره کل محیط زیست از علاقه مندان دعوت کرد با ثبت نام در رویداد «کلیماتون2020» و خلق ایده‌های تحول‌آفرین برای چالش تغییرات اقلیم و گرمایش جهانی، راه‌حل‌های محلی ارائه دهند.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - "شیدا امینی" آموزگار شهرستان مهاباد در آذربایجان غربی که روز گذشته (یکشنبه) بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد، شب قبل از فوت در سامانه "شاد" با دانش‌آموزانش وداع کرد.

خبرگزاری مهر

در صورت تایید نهایی ستاد مقابله با کرونا، کلیه لیگ های ورزشی به مدت دو هفته تعطیل خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: پذیرش در مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادان داوطلبانه بوده و نگهداری اجباری مددجویان به هر شکل و به هر دلیل ممنوع است.

خبرگزاری ایسنا

هنوز هیچ کس رفتنش را باور ندارد، مردی که مهر آمد و آبان رفت.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: کانون‌های قرآن و عترت و مذهبی در دانشگاه ها همواره به اهرم و بازوی توانمند ما هستند و استفاده از ظرفیت دانشجویی در فعالیت‌های قرآنی یک اصل است.