دوشنبه 11 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد گفت: مددجویان کمیته امداد از پرداخت هزینه ثبت دادخواست در دفاتر خدمات قضائی الکترونیک معاف هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیل امینی پژوهشگر، نویسنده و استاد دانشگاه از دلایل کاهش سرانه مطالعه ایرانیان گفت.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - صاحبان واحدهای صنفی بروجرد براساس مصوبه ستاد کرونا و پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس محل کسب خود را تعطیل کردند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی دولت گفت: در نشست روز یکشنبه دولت با موضوع مبارزه با کرونا قرار شد از شنبه اول آذر تعطیلی شهرها اجرایی شود. در این تعطیلی گسترده حتی به خروج از شهرها سختگیری خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت گفت: در نشست روز یکشنبه دولت با موضوع مبارزه با کرونا قرار شد از شنبه اول آذر تعطیلی شهرها اجرایی شود. در این تعطیلی گسترده حتی به خروج از شهرها سختگیری خواهد شد و تردد از شهر به شهر ممنوع خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

25 روز از ماه آبان گذشت اما کرونا نه تنها در آمار مبتلایان روزانه با کاهش روبه‌رو نشد که همچنان در رقم تعداد قربانیان از عدد 450 نفر عبور کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

«سعید نمکی» وزیر بهداشت از افزایش آمار آزمایش‌های کرونا در کشور به روزانه 100 هزار آزمایش از پس فردا با کمک شرکت‌های دانش بنیان مرتبط با ستاد اجرایی حضرت امام (ره) خبر داد. منبع: خبرگزاری صدا و سیما

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی دولت گفت: قرار شد از شنبه اول آذر تعطیلی شهرها اجرایی شود و در این طرح حتی نسبت به خروج از شهرها سختگیری می‌شود و تردد شهر به شهر ممنوع خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با افزایش ظرفیت مراکز 16 ساعته استان روزانه یک‌هزار مورد پذیرش انجام و از 70 درصد این افراد به صورت هوشمند و هدفمند تست گرفته می‌شود تا قرنطینه خانگی و رهگیری کامل انجام شود.

خبرگزاری ایسنا

نتیجه تست کرونای محمد نادری فردا (دوشنبه) مشخص خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

در جلسه روز یکشنبه هیات وزیران که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، سیاست های جدید دولت برای پیشگیری و مقابله با کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - 11 تن بیماران بدحال کرونایی در استان قزوین طی 24 ساعت گذشته جان خود را در از دست دادند.

خبرگزاری ایسنا

استاندار تهران ضمن تشریح جزییات محدودیتهای جدید که براساس مصوبه ستاد ملی کرونا از روز شنبه اجرایی می‌شود، بر لزوم همکاری و مشارکت شهروندان در اجرای این مصوبه تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امسال اولین باران‌های پاییزی در حالی به تهران رسید که این شهر با کرونا و آلودگی هوا دست و پنجه نرم می‌کند. شرایطی که شاید فرصت دیدن زیبایی‌های این فصل را از ساکنان پایتخت بگیرد؛ شهری با پاییزی دلنشین که حالا به سختی می‌توان نشانه‌ای از باغ‌های قدیمی آن پیدا کرد. منبع: ایسنا