چهارشنبه 13 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری مهر

فدراسیون والیبال از احتمال تعطیلی دو هفته ای رقابت های لیگ برتر این رشته خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - سومین همایش بین‌المللی " مولوی پژوهی " روز دوشنبه در دانشگاه اصفهان آغاز شد و تا بیست و ششم آذر امسال بصورت مجازی و با برگزاری نشست‌های تخصصی و هفتگی ادامه خواهد یافت.

خبرگزاری ایسنا

فیلم مستند «کوبریک از نگاه کوبریک» ساخته «گرگوری مانرو» که مستندی در ستایش «استنلی کوبریک» نابغه‌ی سینمای جهان است، در بخش پرتره‌ی بین‌الملل چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت به نمایش گذاشته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون هندبال، گفت: مسابقات دور دوم مرحله رفت لیگ برتر مردان را به بهترین شکل ممکن و با بروز کمترین مشکل برگزار شد اما هنوز زمان برگزاری مرحله برگشت مشخص نیست.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - ارتقای کیفیت آب شرب 22 روستای نوار مرزی گنبدکاووس، دستگیری عامل تیراندازی در علی‌آباد کتول، پلمب 2 آرایشگاه متخلف در رامیان، دستگیری عامل قطع تلفن هزار مشترک در آزادشهر و کمبود کپسول اکسیژن در بانک امانات هلال احمر گنبدکاووس از جمله اخبار روز دوشنبه استان گلستان است.

خبرگزاری ایسنا

بازارهای نفت ممکن است از چشم انداز واکسن ویروس کرونا به شوق آمده باشند اما اوپک پلاس نمی تواند چنین پیشامدی را جشن بگیرد.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان اشنویه گفت: استفاده از ماسک طی هفته‌های اخیر بین شهروندان بیشتر شده و هم‌اکنون بیش از 80 درصد مردم از ماسک‌های بهداشتی استفاده می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - مسئول بانک خون بند ناف جهاد دانشگاهی استان ایلام از ذخیره‌سازی 900 نمونه خون بند ناف در این استان خبر داد و گفت: با توجه به فرهنگ‌سازی و آگاهی خانواده‌ها از نتایج خوب ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بند ناف در درمان بیماری‌ها، استقبال از آن در ایلام روبه افزایش است.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل _ ایرنا _ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال گفت: طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مشارکت بسیج در مقابله با کرونا و قطع زنجیره این ویروس از جامعه در این شهرستان اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - مدیرکل منابع انسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با یادآوری وضعیت کنونی ناشی از شیوع کرونا گفت: باید تلاش کرد از این وضعیت بهترین بهره را ببریم و با پررنگ کردن فعالیت‌های کتابخوانی در فضای مجازی، فرهنگ را در محیط خانواده زنده نگه داریم.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: 7.5 درصد جمعیت بالای 25 سال این استان به دیابت مبتلا هستند که این نرخ در کشور 11 درصد است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، گفت: موضع انفعالی در برابر ویروس کرونا و تعطیلی جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی، جامعه را درگیر خمودگی و هنرمندان را مایوس می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان در یک مطالعه که به تازگی انجام شده است، هشت ژن را شناسایی کردند که احتمال مرگ ناشی از کرونا را در افراد آلوده به ویروس کووید -19 افزایش می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری 39 بسته کارآفرینی برای گسترش فعالیت های حوزه گیاهان دارویی معرفی کرد.

خبرگزاری ایرنا

چابهار - ایرنا - فرماندار راسک در جنوب سیستان‌وبلوچستان گفت: عبور از موج سوم ویروس کرونا تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی امکان‌پذیر است بنابراین مردم این شهرستان باید توجه ویژه‌ای به این موارد داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی گفت: برگزاری مراسم‌های خانوادگی به رستوران‌ها با فضاهای کوچک منتقل شده است، در صورتی که سالن‌های پذیرایی می‌توانند با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی این آیین‌ها را به خوبی برپا کنند.