چهارشنبه 13 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

با توجه به اعمال محدودیت های مسافرتی بین شهری و تعطیلی استان تهران با تصمیم دولت به خاطر شیوع گستره ویروس کرونا، به نظر می‌رسد که لیگ والیبال مجددا تعطیل خواهد شد.

خبرگزاری مهر

وزیر کشور گفت: برخی گلایه داشتند که دستگاه‌های اجرایی مصوبات را رعایت نمی‌کنند که این امر درست است، برخی مسئولان دولتی برای افتتاحیه‌ها برنامه رفتند و مراسم برگزار کردند که غلط است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: قوه قضاییه دوران تحول خود را آغاز کرده و بخش مهمی از این تحول در بخش زندان و زندانبانی است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: 2 شهرستان اسدآباد و تویسرکان در وضعیت بحرانی کرونا و هشت شهرستان دیگر استان نیز در وضعیت قرمز قرار دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - میزان تولید سیمان در 6 ماهه نخست امسال افزون بر 35 میلیون و 639.6 هزار تن بود که در مقایسه با مدت مشابه سال افزایش 14.4 درصدی را نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: به پرونده قاچاق 34 هزار و 940 نخ سیگار در قم رسیدگی شد.

خبرگزاری ایرنا

تربت‌حیدریه - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به کرونا در جمعیت زیرپوشش این واحد دانشگاهی گفت: هم‌اکنون 183 بیمار بدحال کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند.

خبرگزاری مهر

تکمیل ظرفیت سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی آغاز شد و داوطلبان می توانند با اطلاع از ظرفیت اعلام شده، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رییس اداره اطلاع رسانی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا فرآیند آموزش دانش‌آموزان در تمامی شهرستان‌های استان به مدت 2 هفته به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - تهران - نشست مشترک ستاد ملی مبارزه با کرونا روز دوشنبه با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور گفت: آمار سازی و مخفی کاری نباید داشته باشیم، این جان مردم است و بر اساس این آمار دکتر نمکی تصمیم می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشریه ال کنفیدنسیال اسپانیا در گزارشی نوشت: کشورهای ترامپیست اروپایی از جمله لهستان، مجارستان و اسلوونی که امیدهای خود را به انتخاب دوباره دونالد ترامپ گره زده بودند، از معدود کشورهای اروپایی هستند که تاکنون موفق به هضم شکست ترامپ نشده اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: اگر همه مردم و اقشار مختلف پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و نسبت به آن بی‌توجه باشند، شرایط کنونی ناشی از شدت یافتن شیوع کرونا، آرام نمی‌شود.

خبرگزاری مهر

امروز با افزایش نگرانی‌ها از تشدید پاندمی کرونا در آمریکا و تحت‌الشعاع قرار گرفتن چشم‌انداز ریکاوری این کشور، دلار افت کرد و باعث شد ارزش دلار به بالاترین سطح 1 هفته‌ای خود برسد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مشهد گفت: پروازهای خارجی این فرودگاه در حال حاضر تنها در 6 مسیر انجام می‌شود در حالی که تا قبل از شیوع ویروس کرونا، این فرودگاه در 14 مسیر خارجی پرواز داشت.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: 2دستگاه اتوبوس آمبولانس به ناوگان امدادرسانی و اورژانس پیش بیمارستانی این دانشگاه اختصاص یافت که این مهم نقش موثری در به روز شدن ناوگان و ارتقاء خدمات اورژانس استان مرکزی در انتقال مصدومان خواهد داشت.