چهارشنبه 13 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - تهران - نشست مشترک ستاد ملی مبارزه با کرونا روز دوشنبه با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور گفت: آمار سازی و مخفی کاری نباید داشته باشیم، این جان مردم است و بر اساس این آمار دکتر نمکی تصمیم می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشریه ال کنفیدنسیال اسپانیا در گزارشی نوشت: کشورهای ترامپیست اروپایی از جمله لهستان، مجارستان و اسلوونی که امیدهای خود را به انتخاب دوباره دونالد ترامپ گره زده بودند، از معدود کشورهای اروپایی هستند که تاکنون موفق به هضم شکست ترامپ نشده اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: اگر همه مردم و اقشار مختلف پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و نسبت به آن بی‌توجه باشند، شرایط کنونی ناشی از شدت یافتن شیوع کرونا، آرام نمی‌شود.

خبرگزاری مهر

امروز با افزایش نگرانی‌ها از تشدید پاندمی کرونا در آمریکا و تحت‌الشعاع قرار گرفتن چشم‌انداز ریکاوری این کشور، دلار افت کرد و باعث شد ارزش دلار به بالاترین سطح 1 هفته‌ای خود برسد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مشهد گفت: پروازهای خارجی این فرودگاه در حال حاضر تنها در 6 مسیر انجام می‌شود در حالی که تا قبل از شیوع ویروس کرونا، این فرودگاه در 14 مسیر خارجی پرواز داشت.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: 2دستگاه اتوبوس آمبولانس به ناوگان امدادرسانی و اورژانس پیش بیمارستانی این دانشگاه اختصاص یافت که این مهم نقش موثری در به روز شدن ناوگان و ارتقاء خدمات اورژانس استان مرکزی در انتقال مصدومان خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: پیشنهاد ما این است که در تعرفه خدمات الکترونیک نیز مشوق‌هایی در نظر گرفته شود، زیرا این موضوع هم به نفع خدمات دهنده و هم به نفع خدمات گیرنده و هم به نفع خریدار خدمات سلامت خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی گفت: فلسفه وضع حدود در اسلام مبتنی بر اصلاح و تربیت و کمال‌آفرینی است که این مهم در قصاص هم مبنای عقلایی و اصلاحی دارد.

خبرگزاری ایسنا

این که در برگزاری بازی‌های لیگ و رقابت‌های فوتبال مشکلاتی وجود دارد و رعایت همه پروتکل‌ها شدنی نیست، تردیدی وجود ندارد ولی دست کم با محدودکردن سختگیری‌ها به رقابت‌های لیگ برتر، به‌عنوان بالاترین سطح فوتبال در ایران، می‌توان با یک تیر چند نشان زد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فدراسیون والیبال از احتمال تعطیلی لیگ‌های والیبال به مدت 2 هفته خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

دزفول - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تاکنون 35 هزار تست پی سی آر کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول گرفته شده که 10 هزار تست از این تعداد مثبت بوده است.

خبرگزاری مهر

اهواز - اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان اعلام کرد: مردم سوسنگرد نشان دادند و ثابت کردند، سرزمینی که بوی ایثار و جهاد و شهادت بدهد تسخیر شدنی نیست

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - اوایل شیوع کرونا همه فکر می‌کردند استفاده از ماسک می‌تواند بهترین راهکار برای مقابله با این ویروس باشد اما کارشناسان فقط تاکید کردند مردم از خانه خارج نشوند چراکه ماسک تنها نمی‌تواند بهترین ابزار باشد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: پیشنهاد ما این است که در تعرفه خدمات الکترونیک نیز مشوق‌هایی در نظر گرفته شود، زیرا این موضوع هم به نفع خدمات دهنده و هم به نفع خدمات گیرنده و هم به نفع خریدار خدمات سلامت خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: بهمن عسگری کاراته کای پرافتخار استان و کشور در اردوی آمادگی تیم ملی به میزبانی سالن 12 هزار نفری آزادی حضور یافت.