دوشنبه 11 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور در آستانه اعمال محدودیت های شدید برای مقابله با موج سوم کرونا از اول آذر تاکید کرد: بسیج همگانی ملت و دولت را برای مقابله با موج سوم کرونا در کشور اعلام می‌کنم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون دفتر رئیس جمهوری از انتشار بیانیه‌ای درباره اعمال محدودیت‌های شدید برای مهار موج سوم کرونا از سوی حسن روحانی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی معتقد است: گسترش بیماری کرونا از دو جنبه بر عملکرد بنگاه های اقتصادی تاثیر گذاشته است. یکی اینکه طرف تقاضا را محدود کرده است و دوم اینکه توان تولید بنگاه‌ها متوقف شده است. او از آثار رکود دوجانبه سخن می‌گوید.

وب‌گاه خبر آنلاین

رعایت نکردن پروتکل‌ها و توصیه‌های بهداشتی از طرف عموم مردم در روزها و هفته‌های گذشته، موجب شد تا ستاد ملی مقابله با کرونا طرحی را برای اعمال محدودیت‌های جدید کشوری مصوب کنند. منبع: خبرگزاری صدا و سیما

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر کشور گفت: ما باید در محله‌ها با کمک دستگاه‌های اجرایی مانند بسیج، هلال احمر، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها و وزارت بهداشت غربالگری عمومی بکنیم و امکان دسترسی به تست را برای مردم بالا ببریم که مردم به راحتی بتوانند تست بدهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با دستور رئیس جمهوری همه دستگاهها برای اجرای بسته جدید مراقبت و ردیابی بیماران کرونا با وزارت بهداشت همکاری می کنند، در این طرح تعداد مراکز سرپایی از 1200 به 5 هزار می رسد و بیماران در خانه یا مسافرخانه ردیابی و قرنطینه می شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با راه‌اندازی پویش «کتابخوانی ملی» جمعی از چهره‌های فرهنگ، هنر و دانشگاه با پیوستن به این پویش، پیشنهادهای خود در همراهی با یارمهربان را با عموم هموطنان به اشتراک گذاشتند، ادبیات کلاسیک، «تاریخ بیهقی»، «کوری» و «55 داستان کوتاه» و «خرده عادت‌ها» تازه ترین این پیشنهادها است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انیمیشن کوتاه «خورده شده» ساخته محسن رضاپور موفق به کسب عنوان تقدیر ویژه از مراسم جوایز بیست‌وششمین دوره جشنواره فیلم Golden Beggar اسلواکی شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در نخستین روز از اجرای طرح ملی پاییزه کتاب در این استان، هفت هزار و 40 جلد به میزان حدود سه میلیارد ریال به فروش رسید.

وب‌گاه تابناک

البته در بدو امر به علت عدم انسجام این نهاد صنفی که عموما شاهد آنیم، صنف مدیران تولید که در چرخه تولید یکی از اصلی‌ترین صنوف سینمایی است نماینده‌ای در این ستاد ندارد و همین منجر به انتقاد آنان از خانه سینما شده است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: براساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا و با تعطیل شدن کلاس‌های درس خوسف، آموزش در همه شهرستان‌های استان غیرحضوری است.

خبرگزاری مهر

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری از انتشار بیانیه روحانی درباره اجرای طرح جامع مدیریت مقابله با کرونا و اعمال محدودیت‌های شدید برای مهار موج سوم، تا دقایقی دیگر خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری از انتشار بیانیه رئیس جمهور درباره اجرای طرح جامع مدیریت مقابله با کرونا خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

معاون دفتر رئیس جمهوری از انتشار بیانیه‌ای درباره اعمال محدودیت‌های شدید برای مهار موج سوم کرونا از سوی حسن روحانی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

در این بخش خبری به تازه ترین رویدادهای داخلی در ایران و جهان می پردازیم، ببنید، بشنوید و نشر دهید

خبرگزاری تسنیم

توافقنامه همکاری اجرای طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید19 به شیوه محله و خانواده‌محور مبتنی بر برنامه "هر خانه یک پایگاه سلامت" به امضای وزیر بهداشت و رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران رسید.