چهارشنبه 13 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری 39 بسته کارآفرینی برای گسترش فعالیت های حوزه گیاهان دارویی معرفی کرد.

خبرگزاری ایرنا

چابهار - ایرنا - فرماندار راسک در جنوب سیستان‌وبلوچستان گفت: عبور از موج سوم ویروس کرونا تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی امکان‌پذیر است بنابراین مردم این شهرستان باید توجه ویژه‌ای به این موارد داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی گفت: برگزاری مراسم‌های خانوادگی به رستوران‌ها با فضاهای کوچک منتقل شده است، در صورتی که سالن‌های پذیرایی می‌توانند با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی این آیین‌ها را به خوبی برپا کنند.

خبرگزاری تسنیم

تست PCR ملی‌پوشان روئینگ و پاراکانو با حضور عوامل دست‌اندرکار در دریاچه آزادی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان گفت: سرمایه‌گذاری علمی و فنی در زمینه اینترنت اشیا می‌تواند باعث ایجاد مشاغل نو و جهش تولید شود و از این رو همزمان با هفته پژوهش برای اولین بار مسابقه انتخاب پروژه برتر کارشناسی در حوزه اینترنت اشیا در این دانشگاه برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

نشیمن شافعیان گفت: مسابقات دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان قرار است به میزبانی مشهد برگزار شود اما ادامه مسابقات منوط به برنامه کشوری دارد البته تا این لحظه چیزی در مورد لغو مسابقات به ما اعلام نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش ها حاکی است چین با ساخت تقریبا 700 هزار ایستگاه پایه شبکه نسل 5 که بیش از دو برابر کل ایستگاه های 5G نصب شده در جهان است، در جایگاه برتر دنیا قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف البرز از اجرای طرح تشدید نظارت بر واحدهای عمده فروش و بنکدار در این استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: 13 هزار و 500 واحد مسکن روستایی ایلام از سال 92 تاکنون بازسازی و نوسازی شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه ضمن قدردانی از زحمات و فداکاری‌های کادر درمان اظهار داشت: بهترین کمک به کادر درمانی اجرای شیوه‌نامه های بهداشتی است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت مدیره بورس تهران با اشاره به اینکه، کنترل بازارها به همراه ترس از ونزوئلایی شدن و کرونا دلایل هجوم به بورس بود، گفت: هیچ شرکت خوبی پشت درب بورس معطل نمانده است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد که 110 بیمار کرونایی بدحال طی 24 ساعت گذشته در بیمارستان های استان بستری شدند.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: 125 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در محور خرم‌آباد - بروجرد کشف و ضبط شد.

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضاییه گفت: انهدام مواضع تروریست‌ها در غرب کشور توسط سپاه پاسداران نشان می‌دهد جرائم تروریست‌ها مشمول مرور زمان نخواهد بود و هیچ نقطه‌ای برای آنها نقطه امن نیست.

خبرگزاری ایسنا

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران مطرح کرد: بخشنامه مبهم و شبهه‌ناک «سفر مشروط به تست کرونا» به جز ایجاد سردرگمی، التهاب و تنش در جامعه چه اثر دیگری داشت؟