دوشنبه 11 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری مهر

وزیر کشور گفت: در شرایط قرمز ما تقریبا با یک تعطیلی عمومی در شهرها مواجه می‌شویم و در شهرهای نارنجی مقداری این محدودیت‌ها کم می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: از ابتدای اجرای طرح "ممنوعیت فعالیت مشاغل غیرضروری بعد از ساعت 18" تاکنون 24 واحد صنفی بی توجه به محدودیتهای کرونایی در این کلانشهر پلمب شدند.

خبرگزاری ایرنا

در جلسه روز یکشنبه هیات وزیران که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، سیاست های جدید دولت برای پیشگیری و مقابله با کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور در آستانه الزامی شدن اعمال محدودیت های شدید برای مقابله با موج سوم کرونا از هفته آینده بیانیه ای صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل_ایرنا_ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: با افزایش اقدامات حفاظتی و حراستی، جمعیت وحوش در مناطق حفاظت شده شهرستانهای خلخال و کوثر در جنوب این استان در حال افزایش است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی دولت گفت: در نشست روز یکشنبه دولت با موضوع مبارزه با کرونا قرار شد از شنبه اول آذر تعطیلی شهرها اجرایی شود. در این تعطیلی گسترده حتی به خروج از شهرها سختگیری خواهد شد و تردد از شهر به شهر ممنوع خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمهوری با تاکید بر اینکه امروز وظیفه اصلی دولت حفظ سلامت مردم است، گفت: با توجه به افزایش ابتلا و مرگ و میر و فشار سنگین به بخش بهداشت و درمان، دولت ناچار است مطابق نظر کارشناسان، محدودیت های جدیدی مقرر کند و با تعطیلی فراگیر، مانع پیشروی این ویروس مخرب شود.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - رئیس مرکز بهداشت کاشان گفت: اگرچه استقبال مردم این شهرستان برای استفاده از ماسک نسبت به روزهای گذشته بیشتر شده است، اما برخی هنوز خطر مبتلا شدن به این ویروس را جدی نگرفتند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - معاون سیاسی، اجتماعی استانداری خوزستان گفت: برخی دستگاه‌های دولتی تصور می‌کنند که سازمان‌های مردم نهاد قصد رقابت با آنها را دارند اما نهادهایی همچون شورای فوتبال محلات نشان دادند که نه تنها رقابتی با دستگاه‌های مرتبط نداشته بلکه مکمل کار آنها هستند.

خبرگزاری تسنیم

بیانیه رئیس جمهور درباره اعمال محدویت های کرونایی منتشر شد.

خبرگزاری مهر

گمرک ایران از تصمیم سازمان راهداری برای تمدید خودکار پروانه فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی جاده ای کالا تا 13 فروردین 1400 و بدون نیاز به مراجعه حضوری خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس جمهوری در آستانه اعمال محدودیت های شدید برای مقابله با موج سوم کرونالا برشمردن نکاتی از آغاز این محدودیت ها از هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری دانا

محبت جمالی نیا گفت: باید برای سرگرمی، پر کردن اوقات فراغت در خانه، بالا بردن سطح دانش و آگاهی روز، زمینه مطالعه کتاب را در بستر فضای مجازی فراهم کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس‌جمهور درباره‌ی اجرای طرح جامع مدیریت مقابله با کرونا و اعمال محدودیت‌های شدید برای مهار موج سوم این بیماری، طی بیانیه‌ای بسیج همگانی اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمهوری در آستانه اعمال محدودیت‌های شدید برای مقابله با موج سوم کرونا در بیانیه‌ای خطاب به مردم ایران تاکید کرد: از وزارت بهداشت و درمان می‌خواهم به طور کامل و بدون اغماض، طرح نظارت بر قرنطینه مبتلایان و شناسایی حلقه تماس و هشدار و در صورت لزوم جریمه را اجرا کند.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور در آستانه اعمال محدودیت های شدید برای مقابله با موج سوم کرونا از اول آذر تاکید کرد: بسیج همگانی ملت و دولت را برای مقابله با موج سوم کرونا در کشور اعلام می‌کنم.