دوشنبه 11 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

استاندار تهران ضمن تشریح جزییات محدودیتهای جدید که براساس مصوبه ستاد ملی کرونا از روز شنبه اجرایی می‌شود، بر لزوم همکاری و مشارکت شهروندان در اجرای این مصوبه تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امسال اولین باران‌های پاییزی در حالی به تهران رسید که این شهر با کرونا و آلودگی هوا دست و پنجه نرم می‌کند. شرایطی که شاید فرصت دیدن زیبایی‌های این فصل را از ساکنان پایتخت بگیرد؛ شهری با پاییزی دلنشین که حالا به سختی می‌توان نشانه‌ای از باغ‌های قدیمی آن پیدا کرد. منبع: ایسنا

خبرگزاری ایرنا

سخنگوی دولت روز یکشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: در نشست روز یکشنبه دولت با موضوع مبارزه با کرونا قرار شد از شنبه اول آذر تعطیلی شهرها اجرایی شود. در این تعطیلی گسترده حتی به خروج از شهرها سختگیری خواهد شد و تردد از شهر به شهر ممنوع خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا

حسن کرباسی از راه اندازی بانک جامع باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: این وزارتخانه همه تلاش خود را کرده است و خواهد داشت تا در چارچوب سند دانشگاه اسلامی، موضوع توجه به آموزه‌های قرآنی را بیش از پیش مد نظر قرار دهد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - امام‌جمعه مهریز گفت: هم‌اکنون با تاثیر مخرب روح و جسم ناشی از شیوع ویروس کرونا در جامعه روبرو هستیم باید فعالیت کتابخانه‌ها در بستر فضای مجازی برای استفاده همگان گسترش یابد.

خبرگزاری ایرنا

عبدالرضا رحمانی فضلی عصر یکشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: ما باید در محله‌ها با کمک دستگاه‌های اجرایی مانند بسیج، هلال احمر، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها و وزارت بهداشت غربالگری عمومی بکنیم و امکان دسترسی به تست را برای مردم بالا ببریم که مردم به راحتی بتوانند تست بدهند.

خبرگزاری ایرنا

همدان _ ایرنا _ مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با تاکید بر اینکه دوره‌های آموزشی و تولیدی همراه با اشتغال در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای اجرا می‌شود گفت: 30 کارآفرین برتر در این مراکز فعالیت و حضور دارند.

خبرگزاری دانا

تست کرونای دو بازیکن تیم استقلال منفی شد و یک بازیکن این تیم هم‌چنان در قرنطینه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان کمیسیون اقتصادی با تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی موافقت کرده و متقاضیان عضویت در هیات تحقیق و تفحص از عملکرد منطقه آزاد قشم و دبگر مناطق ثبت نام و اعلام آمادگی کردند.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور در جلسه هیات دولت دستور داد نحوه کمک مالی و معیشتی به اقشار آسیب پذیر بررسی و به دولت گزارش شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس انجمن اسکیت هاکی کشور گفت: امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر اردوها را به صورت متمرکز برگزار کنیم که البته این موضوع بستگی به شرایط کرونا در کشور دارد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: 40 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند با کمک نیکوکاران، برای برخورداری دانش‌آموزان نیازمند استان از آموزش مجازی، در اختیار آنان قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر یکشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: با دستور رئیس جمهوری تعداد مراکز درمان سرپایی کرونا از 1200 به پنج هزار می رسد، در این مراکز تست و داروی رایگان به بیماران ارائه می شود و بیماران در خانه یا مسافرخانه قرنطینه و با سامانه های ارتباطی رصد و ردیابی می شوند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - پس از بروز برخی مشکلات طی یک هفته اخیر در روند خاکسپاری درگذشتگان کرونایی در شیراز این موضوع در دستور کار شوراییان این شهر قرار گرفت و طرح دوفوریتی سامان‌دهی شستشو و خاکسپاری درگذشتگان کرونایی در شیراز به تصویب این نهاد رسید.