دوشنبه 11 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون بهداشت مجلس دهم با بیان اینکه برخی ناجوانمردانه هر چه هست را به رییس جمهوری نسبت می‌دهند، گفت: رییس جمهوری بسیاری از اختیارات را به استانداران تفویض کرده است و در این شرایط طبیعتا نمی‌تواند به تنهایی برای تمام استان‌ها تصمیم گیری کند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تعداد دریافت کنندگان بیمه بیکاری در استان چهار هزار نفر افزایش یافته و در حال حاضر حدود 18 هزار نفر در این استان از بیمه بیکاری این سازمان برخوردارند.

خبرگزاری ایرنا

رشت _ ایرنا _ مدیر کل جذب و سرمایه گذاری استان گیلان گفت: دولت از سال 97 تاکنون 80میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال پایدار روستایی و فراگیر و حمایت از مشاغل آسیب پذیر از کرونا و نهادهای حمایتی به شهرستان صومعه سرا اختصاص داده و بخش قابل توجهی جذب شده است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - استاندار و رئیس دولت خودمختار لین شیای چین طی نامه ای از پیام ویژه استاندار قم به مراسم افتتاحیه نمایشگاه اکسپو 2020 قدردانی کرد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که مراکز مثبت زندگی در استان از آذرماه در سراسر کشور افتتاح می شوند، گفت: خدمات در این مراکز به شکل خانواده محور و بر بستر الکترونیکی و ارتباط آن‌لاین ارائه خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: میرحسین موسوی و زهرا رهنورد به بیماری کرونا مبتلا شدند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: 420 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در منزلی در شهر شبانکاره شهرستان دشتستان این استان کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس شبکه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرچک گفت: قدسیه رشمه‌ای به عنوان نخستین شهیده مدافع سلامت شهرستان قرچک، در راه خدمت به جامعه در مقابله با شیوع ویروس کرونا، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - نیروهای منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه 700 بسته معیشتی برای کمک به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در استان بوشهر جمع‌آوری و توزیع کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده شرکت آل‌اشپورت در آسیا توضیح می‌دهد چطور قراردادهای سه ساله‌ای که سال قبل با استقلال، پرسپولیس و همینطور مسئولان فدراسیون امضا شده، هیچ کدامشان به سرانجام نرسیده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: فعالیت کتابخانه های عمومی در بستر فضای مجازی جایگاه خود را پیدا کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه چهار سیما مجموعه علمی، تخیلی «گمشده در فضا» را، از 26 آبان هر شب 30 دقیقه بامداد روانه آنتن پخش می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از معرفی مالک واحد صنفی متخلف_ که با حراج محصولات خود موجب ازدحام افراد در فضای بسته شده بود_ به دادسرا و پلمب واحد مربوطه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه هفت گروه راهداری برای مقابله با بحران ها تجهیز شدند، افزود: پنج گروه در شاهرود و 2 گروه در شهر بیارجمند به امکانات مورد نیاز فصل سرما تجهیز شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اوغور شاهین دانشمند همکار در ساخت واکسن ویروس کرونا، ابراز اطمینان کرد که در صورت استفاده گسترده از آن در سال آینده، زمستانی عادی در پیش خواهیم داشت.