شنبه 9 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: اکنون نه خریداران و نه فروشندگان تکلیف خود را نمی‌دانند و هر دو طرف احساس می‌کنند، ممکن است از نوسانات و بازار عقب بمانند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس شورای شهر تهران اجرای نیم بند تمهیدات کرونایی را موجب انتشار بیشتر ویروس کرونا دانست و گفت: باید حداقل دو هفته تهران را به سبک عید نوروز تعطیل کنند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - سامانه الکترونیکی برگزاری انتخابات (سابا) برای اولین بار در کشور روز یکشنبه در استان اصفهان رونمایی شد.

خبرگزاری ایسنا

مریخ نورد ناسا موسوم به "کنجکاوی"(Curiosity) با منطقه ای از سیاره سرخ که به یاد فسیل شناس مشهور انگلیسی قرن نوزدهم به نام "مری آنینگ" نامگذاری شده است، سلفی گرفت.

خبرگزاری ایسنا

فاضل جمشیدی خواننده اعلام کرد، در آخرین روز از هفته کتاب، ترانه‌ای که آخرین بار 20 سال پیش اجرا شده است را بار دیگر با گروه وزیری به صورت زنده در تالار وحدت می‌خواند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - معاون آموزشی جهاد دانشگاهی اردبیل از ثبت‌نام بیش از یک هزار و 300 نفر متقاضی کسب و کار خانگی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در این استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: مجلس به نقش آموزش‌وپرورش در برنامه توسعه هفتم توجه بیشتری داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا

اعضای شورای شهر تهران با اعطای تسهیلات و بخشودگی مالیاتی تا سقف 50 درصد به واحدها و غرفه‌های زیرمجموعه شهرداری که به واسطه کرونا دچار کاهش درآمد شده‌اند موافقت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پژوهشگر بازارهای مالی در خصوص وضعیت فعلی بورس گفت: روند اصلاح بازار سرمایه ایران با اشتباهات دولت شروع شد و دولت و شرکت های حقوقی با موج سواری بر هیجان سهامداران تازه کار این مساله را تشدید کردند.

خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه 11 درصد بزرگسالان بالای 25 سال کشور مبتلا به دیابت هستند، بر نقش پرستاران در ایجاد تغییر در دنیای دیابت تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: داروی " سلسپت" مورد نیاز بیماران پیوند کلیه در زمان حاضر به میزان کافی در این استان موجود است و از طریقر داروخانه دولتی 22 بهمن بوشهر عرضه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر از مراجعه هشت هزار بیمار کرونایی به این بیمارستان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پروانه ساخت فیلم سینمایی «منفی کرونا» به کارگردانی منیژه حکمت صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان شرقی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از احزاب سیاسی به عنوان بازوان اصلی توسعه نام برد و گفت: احزاب تبلور نخبگان سیاسی جامعه هستند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر گفت: این استان با غنای فرهنگی و اصیل موسیقی سنتی و بومی محلی و هنرمندان برجسته در سال جاری میزبان سومین دوره جشنواره ملی موسیقی کلاسیک ایرانی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت هواپیمایی «بوئینگ» اعلام کرد که خطوط هوایی چین در طول 20 سال آینده به 8 هزار و 600 هواپیمای جدید به ارزش 1.4 تریلیون دلار نیاز دارد که این امر نشان دهنده روند بهبود چشمگیر و مورد انتظار بازار چین بعد از وقوع کووید -19 است.