شنبه 9 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از وزارت بهداشت خواست تا با توجه به آمار بالای فوتی های کرونا در کشور از ظرفیت طب سنتی و از تجربه کشورهایی مثل چین نهایت استفاده را ببرند.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان از مردم استان خواست تا در صورت مشاهده علائمی از جمله سردرد، آبریزش بینی، بدحالی و گلودرد با سامانه 4030 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تشدید شیوع ویروس کرونا در کشور خواستار تعویق مجدد آزمون استخدامی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت بیماری های غیر واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در ایران 11درصد افراد بالای 25 سال به دیابت مبتلا هستند که معادل 5.5 میلیون نفر در کشور است و البته شیوع این بیماری در کشور روند افزایشی دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک از برگزاری پنجمین دوره آموزشی بورسیه ورزشی امیدها و ستاره‌های آکادمی ملی المپیک به شیوه مجازی خبر داد و گفت: این طرح که از سال گذشته آغاز شده است امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی در حال برگزاری است.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط بحرانی کرونا، تقاضای ما آن است که جلسات علنی مجلس به صورت مجازی برگزار شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - یک پزشک متخصص بیماری عفونی با بیان اینکه گاهی بیماران مبتلا به کرونا با تشخیص سرماخوردگی یا آنفلوآنزا، زمان طلایی درمان را از دست می‌دهند و دیر برای درمان اقدام می کنند گفت: مهمترین دغدغه پزشکان عفونی تشخیص و درمان به موقع کرونا در مبتلایان به این ویروس است.

خبرگزاری ایرنا

چابهار - ایرنا - مدیرعامل بنیاد خیریه مه‌بان منطقه آزاد چابهار گفت: کار ساخت مدرسه دخترانه وشنام دری در بخش مرکزی این شهرستان برای استفاده افزون‌بر 40 دانش‌آموز آغاز شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: با شیوع ویروس کرونا و محدودیت برگزاری کلاس حضوری، هم‌اکنون 2هزار نفر از خدمات آموزش مجازی این کانون برخوردار شده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو تیم ملی شمشیربازی گفت: تست کرونای من در حالی مثبت اعلام شد که تا امروز هیچ نشانه‌ای از ابتلا به ویروس نداشتم.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - معاون اجرایی سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: 18 زندانی جرائم غیرعمد این استان با کمک خیران در قالب طرح رفتار مومنانه از زندان آزاد شدند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از 139 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی و دستگیری 18 محتکر در سه هفته نخست آبان ماه در سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی با اشاره به عزم جدی این نهاد برای شناسایی فعالیت‌های پنهان اقتصادی گفت: از سال 1395 تاکنون 22 هزار و 757 پرونده جدید مالیاتی در استان تشکیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - کارشناس مسوول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت مهاباد گفت: 12 واحد صنفی متخلف در راستای اعمال محدودیت‌های جدید کرونا در این شهرستان پلمب شد.